Vhanja Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 (endret) Jeg gleder meg veldig til jul. Har alltid vært veldig glad i julen. Gleder meg til nydelig mat, møte familien, god julestemning og kjekke gaver. Og når familiemiddagene er over så gleder jeg meg til å slappe av hjemme og bare nyte rolige dager. Endret 23. desember 2024 av Vhanja 2 Siter
Gjest Emoji Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 (endret) Jeg er veldig glad i jula. Jula = kvalitetstid med kjernefamilien. Endret 23. desember 2024 av Emoji 0 Siter
Grendel Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 Jeg gleder meg til jul, ja. - Ha noen høytidelige middager og frokoster. - Å ha tid med egne voksne barn. (De er heller ikke helt voksne) - Se sjakk på TV. - Gå på ski. Det jo en blanding stress og glede. Vi får tre runder med besøk. Det er slitsomt å forberede alt med innkjøp, matlaging etc, men også fint når det er i mål. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 Gleder meg? Er ikke mye å glede seg til. Julen er helt lik resten av året. Sitter alene som alltid. Anonymkode: ab6e3...96e 0 Siter
Grendel Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gleder meg? Er ikke mye å glede seg til. Julen er helt lik resten av året. Sitter alene som alltid. Anonymkode: ab6e3...96e Ønsker du å være sammen med noen? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 Ja jeg gleder meg. Jeg skal være med familien. Veldig veldig takknemlig for at jeg er frisk i år. Det har vært mange julaftener jeg har vært stuck på psykiatrisk. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.