Gå til innhold

Nachno, medisinspørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du vil jo ikke få alt stoffet ut av kroppen ved å slutte en dag eller to, så du opp år inget.

Cetrizin hjelper mot allergiske reaksjoner. Så fungerer den, ja så kan du ha en allergisk reaksjon. Jeg har mått gå fast på cetrizin grunnet lamictal. Så er ikke verre. 

Anonymkode: 0e425...2d8

Nei det er jo sant at man har medisinen i kroppen lengre. Men tenkte det ville dempe seg eventuelt.

Kan være andre ting enn medisinen jeg reagerer på og selvsagt 

Kan slik følelse være en slags uro da? For det kan man jo få av antidepressiva 

Anonymkode: ca60a...96d

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

Ja

Huff da får jg prøve å prøve en stund til da kanskje, bare føler meg så dårlig og den hjelper jo ikke.. blir mer og mer omtåka og urolig, 

tok det 8 uker før du fikk virkning og?

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Huff da får jg prøve å prøve en stund til da kanskje, bare føler meg så dårlig og den hjelper jo ikke.. blir mer og mer omtåka og urolig, 

tok det 8 uker før du fikk virkning og?

Er du evnesvak, autist eller annet? Spør seriøst, har du en bakforliggende diagnose som gjør at du ikke forstår svar vi gir deg?

Da hadde det vært lettere å forstå deg. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Er du evnesvak, autist eller annet? Spør seriøst, har du en bakforliggende diagnose som gjør at du ikke forstår svar vi gir deg?

Da hadde det vært lettere å forstå deg. 

Jeg forstår svarene helt fint. Hva var det i spørsmålet om det tok 8 uker før du fikk virkning, som indikerte at jeg ikke forstår?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår svarene helt fint. Hva var det i spørsmålet om det tok 8 uker før du fikk virkning, som indikerte at jeg ikke forstår?

Trinity80 skrev (2 timer siden):

Bivirkninger sitter i mange uker. Litt etter litt forsvinner de. For meg tok det nesten 8-9 uker.

Om det virkelig er plagsom, så ta en tur til legen/ legevakten. Om du slutter så er resultatet akkurat det samme om du vil begynne igjen.

Det du kaller allergisk reaksjon kan være så mangt. Vi kan ikke mene noe om det her på DOL. Det kan være direkte farlig 

Anonymkode: ac53f...794

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du spør endeløst, og blir aldri fornøyd med svarene du får.  Du stiller nytt spørsmål for hvert svar. Du stiller de samme spørsmålene flere ganger.

Derfor jeg lurer på om du har en diagnose vi bør ta hensyn til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...