Gå til innhold

Hva gjør man etter at man er utskrevet fra DPS og fastlegen ikke har

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du mener drøfter det med psykiater på DPS før jeg slutter?

Det er også en måte å gjøre det på. Uansett er ikke det ikke ditt ansvar å sørge for at de involverte har den kompetansen de skal ha.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tilstrekkelig kompetanse på medisiner? Opp/nedtrapping/seponering++. 

Anonymkode: d6577...e2e

Er det du som mener fastlegen ikke har kompetanse eller er det fastlegen som har sagt det selv? 

De fleste fastleger kan dette. 

Anonymkode: 8f252...ab2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det du som mener fastlegen ikke har kompetanse eller er det fastlegen som har sagt det selv? 

De fleste fastleger kan dette. 

Jeg er ikke avsluttet riktig enda, men snarlig. Fastlegen har sendt forespørsel til DPS hvor han har spørsmål om medisinering akkurat/per nå. Det fikk meg til å tenke på veien videre.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er ikke avsluttet riktig enda, men snarlig. Fastlegen har sendt forespørsel til DPS hvor han har spørsmål om medisinering akkurat/per nå. Det fikk meg til å tenke på veien videre.

Men da må du/dere jo fokusere på dette de siste timene du har på dps da. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fastlegen har alltid mulighet til å ta kontakt med spesialist. Han vet selv hvordan han gjør det. Du kan snakke med dps om det siste time og be om at de oversendelse medisinplanen fremover til fastlegen.

Anonymkode: 8f759...776

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...