Gå til innhold

Jula blir ødelagt i år også

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For den som blir avvist så kan det oppleves sånn. Men det var ikke positiv bekreftelse jeg var ute etter. 

Anonymkode: c4b17...246

Støtte og positiv bekreftelse er veldig godt å få, men det kan også være litt avhengighetsskapende og dermed skape nye behov. 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal legge fra meg tankene om å fortjene. Jeg får det bare dårlig av å trykke meg selv ned på den måten. Jeg fortjener en god jul jeg også. Og nå skal jeg prøve på det idag. Så jeg legger diskusjonen nå død. 

Anonymkode: c4b17...246

Du har vært her lenge nok til å vite at du ikke kan stoppe diskusjonen når det passer deg.

Jeg håper det gikk greit i går.

Du fortjener selvfølgelig en fin jul og fine juledager. Forstår at du er litt sårbar, særlig i tiden rundt høytider, for negative tilbakemeldinger fra de rundt deg og tar dem til inntekt for at du har vonde tanker rundt eget selvbilde. Jeg ønsker meg for det nye året at du skal bli litt mer sint på de som behandler deg dårlig framfor å rette alt sinnet innover mot deg selv. For du er et bra menneske og du har lov til å si fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...