Gå til innhold

Hvordan var julekvelden for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har gått overraskende greit. Var vertinne, og vi var 7 stk (med meg) her i kveld. Var på forhånd innstilt på at det ville bli et kjør, og det ble det. 

Da faren min gikk klappet han meg på skuldra og sa at jeg kunne være fornøyd med egen innsats i dag. Jeg tar det til meg når det kommer fra han.. 

Jeg har ikke vært i noe spesielt god form psykisk de siste dagene, så sånn sett har jeg også grunn til å være fornøyd med meg selv og jobben jeg har gjort i dag. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hatt en fin kveld med familien med god mat og fine presanger. En brems var at min bror som ikke liker meg gav flotte gaver til alle barna bortsett fra mine barn. De fikk ingenting. 

Anonymkode: 0336b...48a

Det er kjipt av broren din. Håper at barna er så små at de ikke merker det.

Anonymkode: 25498...825

Annonse

Har kost meg med ungene. Blitt overøst av klemmer og spesielt han eldste er ivrig på å si at han elsker meg. 

Det kjipe er at jeg enten har angst som bivirkning av medisin, eller en mer alvorlig bivirkning som går på hjertet. Må finne ut av det der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...