Gå til innhold

Hvordan merker du at depresjonen letter noe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har litt mer fleksibelt tankesett/mindre svart-hvitt tenkning og litt mer tro på at det er okey å være den personen jeg er.

Anonymkode: 40393...cde

Anfidep som gjorde dette?

Anonymkode: 9c0cf...b8e

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja. Hvilken type?

ble du ikke mer tung og fjern av ap?

Abilify. Jeg vet ikke hva som er bivirkning av AP og hva som er symptom på depresjons-sykdommen. Er veldig trett og tung.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Abilify. Jeg vet ikke hva som er bivirkning av AP og hva som er symptom på depresjons-sykdommen. Er veldig trett og tung.

Nei det er det som er så vanskelig å vite som regel, høres jo ikke ut som du er bra da

visste ikke t abilify bruktes mot tankekjør 

Nei det er det som er så vanskelig å vite som regel, høres jo ikke ut som du er bra da

visste ikke t abilify bruktes mot tankekjør 

Jeg er ganske ny i psykiatri-verden. Ble først syk som voksen.

Å få prate med familien, trening og at jeg greier å onanere, noe jeg ikke har greid på et år. Tenke på sex med en kvinne hadde vært fint. 

Anonymkode: 95fcf...111

Bra at det går fremover👏

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra at det går fremover👏

Det var verre for 10 år siden. Helt mørkt og selvmordstanker, har aldri hatt noe hell på damefronten. Og det er deprimerende. Men noen må leve i sølibat. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var verre for 10 år siden. Helt mørkt og selvmordstanker, har aldri hatt noe hell på damefronten. Og det er deprimerende. Men noen må leve i sølibat. 

Vondt å høre. Har du gått i terapi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...