Gå til innhold

Rart av behandler å si "klarer du deg til da og hva om du blir skikkelig dårlig?" når jeg er i en veldig god periode nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da jeg hadde siste time med behandler før jul så sa han til meg: "Klarer du deg til da og hva om du blir skikkelig dårlig?" med tanke på at jeg ikke skulle ha ny time før om en måned siden behandler har lengre ferie. Er ikke det rart å si når jeg er i en veldig god periode nå??? 

Anonymkode: df06a...47b

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er folkelig for ‘har du en kriseplan’. Skal omsorg også være problematisk om dagen?

Anonymkode: 82ac0...319

Så du synes jeg er utakknemlig? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror ikke vedkommende synes du er utakknemlig. Har du forresten en kriseplan?

Anonymkode: 422d9...023

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg synes ikke du er utakknemlig. Men jeg synes du problematiserer noe som absolutt ikke er et problem. 

Er mange som har et lengre opphold enn normalt over juleferien. Da er det naturlig at spørsmålet "hva hvis" blir tematisert. Kan sikkert ha en viss verdi å skape en bevissthet rundt at psyken kan endre seg over tid og ha noen tanker om hva som da er lurt å gjøre. Bedre føre var. Men så bra at det går bra akkurat nå :)

AnonymBruker

For mg ee det j som sier slikt og psykolog som sier «jaja d går bra». Føler bagatelliserer hvor ille j er

Anonymkode: 85de7...6ee

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For mg ee det j som sier slikt og psykolog som sier «jaja d går bra». Føler bagatelliserer hvor ille j er

Leit å ikke bli møtt på bekymring. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Leit å ikke bli møtt på bekymring. 

Ja. Men kanskje det betyr at det jeg opplever ikke er så farlig da. At det er normalt, aner ikke

Er jo skikkelig utafor og syk 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...