Gå til innhold

Ble henvist pga overspising, men det har plutselig fikset seg selv - Kan jeg få hjelp preventativt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble henvist til psykiatrisk poliklinikk for medisiner og overspising. Begynte i behandling der i juni, men har hittil ikke fått noe hjelp for overspising fordi vi har fokusert på medisinene. Men behandler har sagt jeg kanskje kan få hjelp fra en annen behandler på poliklinikken etter hvert. Og i løpet av denne tiden så har plutselig problemet med overspisingen fikset seg selv. Eller, det vil si at jeg har problemer med overspising i perioder. Har ikke overspist på 4 måneder nå. Men det jeg lurer på er om det er mulig å få hjelp preventivt? Sånn med tanke på at jeg allerede er i systemet, er litt styr å skulle slutte også måtte bli henvist på nytt osv.

Anonymkode: 763ed...96f

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg ble henvist til psykiatrisk poliklinikk for medisiner og overspising. Begynte i behandling der i juni, men har hittil ikke fått noe hjelp for overspising fordi vi har fokusert på medisinene. Men behandler har sagt jeg kanskje kan få hjelp fra en annen behandler på poliklinikken etter hvert. Og i løpet av denne tiden så har plutselig problemet med overspisingen fikset seg selv. Eller, det vil si at jeg har problemer med overspising i perioder. Har ikke overspist på 4 måneder nå. Men det jeg lurer på er om det er mulig å få hjelp preventivt? Sånn med tanke på at jeg allerede er i systemet, er litt styr å skulle slutte også måtte bli henvist på nytt osv.

Anonymkode: 763ed...96f

4 mnd fravær av overspising betyr ikke at du er kurert. Ta i mot all hjelp.

Anonymkode: bcd1f...904

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...