Gå til innhold

Har noen her slutta med Brintellix?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Jeg sluttet med Brintellix, men gikk rett over til cipralex.  Merket ingenting 

Takk for svar. Kanskje overgang til annen medisin påvirka. Hadde du dårlig erfaring med brintellix?

Anonymkode: 9e9ed...e77

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Kanskje overgang til annen medisin påvirka. Hadde du dårlig erfaring med brintellix?

Fikk en bivirkning som gjorde at det var bedre for meg å gå tilbake til cipralex (kastet opp nesten hver formiddag da jeg gikk på Brintellix)

AnonymBruker
emilie321 skrev (2 timer siden):

Fikk en bivirkning som gjorde at det var bedre for meg å gå tilbake til cipralex (kastet opp nesten hver formiddag da jeg gikk på Brintellix)

Oi hørtes slitsomt ut ja. Kom du så langt at du fikk no virkning?

Annonse

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Den ble jeg kvalm av og fikk hodepine, holdt ikke ut. 

På formiddagen ble jeg ofte akutt kvalm med etterfølgende oppkast og så var det over. Helt til neste dag, eller dagen deretter.  Tok litt tid før jeg skjønte at det var pga Brintellix. Da jeg gikk over til cipralex, så sluttet jeg helt med dette. Så det må jo ha vært pga Brintellix 

emilie321 skrev (Akkurat nå):

På formiddagen ble jeg ofte akutt kvalm med etterfølgende oppkast og så var det over. Helt til neste dag, eller dagen deretter.  Tok litt tid før jeg skjønte at det var pga Brintellix. Da jeg gikk over til cipralex, så sluttet jeg helt med dette. Så det må jo ha vært pga Brintellix 

Vi er forskjellige og medisiner virker forskjellig på oss. Så vi må nesten bare prøve oss fram.

stjernestøv
emilie321 skrev (9 minutter siden):

Uff ja, må jo ha vært det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...