Gå til innhold

Blir/ble du mer intens i kontakten med venner under en hypomani?

Anbefalte innlegg

Som regel får jeg heller perioder med høyere temperament og økt tendens til å komme i konflikt med folk. Heller blandede symptomer enn ren hypomani i disse tidene. 

Men har også hatt noen perioder der jeg har vært mer typisk euforisk, vært oppsøkende og ganske seksuell av meg. 

Det jeg ikke lenger opplever er mindre behov for søvn. Kan huske noen ganske få slike episoder, kombinert med økt behov for spenning, mye energi og som nevnt mye seksuell energi. Men det er lenge siden. 

De siste par årene har jeg kun hatt noen uker med noen symptomer på hypomani iblandet høyt temperament og irritabilitet. Men sliten er jeg konstant, så lenge siden jeg har hatt noe jeg ville definert som ren lys hypomani. Er det i det hele tatt hypomani når overskuddsenergien mangler?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...