Gå til innhold

Hva kan skje i praksis om man blander alkohol pluss Alimemazin eller Imovane?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av egen erfaring kan jeg si at jeg har fått en annen effekt av imovane enn forventet når jeg noen ganger har tatt det etter alkohol. Trenger ikke å ha vært mye alkohol heller. Snakker to glass vin eller lignende 

- hukommelsestap/blackout

- selvdestruktiv adferd 

- manglende søvneffekt har gjort at jeg ukritisk har tatt mange mange piller (imovane) og våknet langt ut på ettermiddagen dagen etter og ikke husket hva som har skjedd. Ser bare at hele pakken er borte og at jeg har romstert på kjøkkenet. Tenk at alt dette startet med vanlig to glass vin på kveldstid, påfølgende sovepille for søvn... og deretter har jeg våknet nesten et helt døgn senere til den oppdagelsen. Har kanskje skjedd tre ganger. 

Anbefales ikke 

Anonymkode: 10946...9b3

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Av egen erfaring kan jeg si at jeg har fått en annen effekt av imovane enn forventet når jeg noen ganger har tatt det etter alkohol. Trenger ikke å ha vært mye alkohol heller. Snakker to glass vin eller lignende 

- hukommelsestap/blackout

- selvdestruktiv adferd 

- manglende søvneffekt har gjort at jeg ukritisk har tatt mange mange piller (imovane) og våknet langt ut på ettermiddagen dagen etter og ikke husket hva som har skjedd. Ser bare at hele pakken er borte og at jeg har romstert på kjøkkenet. Tenk at alt dette startet med vanlig to glass vin på kveldstid, påfølgende sovepille for søvn... og deretter har jeg våknet nesten et helt døgn senere til den oppdagelsen. Har kanskje skjedd tre ganger. 

Anbefales ikke 

Anonymkode: 10946...9b3

Ai, dette høres ugreit ut. Takk for advarsel!

Anonymkode: cf82e...374

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...