Gå til innhold

Det føltes tryggere å være dårlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det bra nå og har hatt det bra en stund også. Men på en måte så "savner" jeg å være dårlig fordi det føltes mye tryggere.... Altså, fallhøyden blir større til bedre man har det... Hvordan kan jeg få det bedre som bra?

Anonymkode: aa29c...8e6

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det bra nå og har hatt det bra en stund også. Men på en måte så "savner" jeg å være dårlig fordi det føltes mye tryggere.... Altså, fallhøyden blir større til bedre man har det... Hvordan kan jeg få det bedre som bra?

Kanskje med tiden. Når jeg har det bra er jeg også redd for å miste det igjen. Man har så mye å tape. 

For å ha det bra når du er bra tror jeg du må skape deg rutiner som skal muliggjøre at helsesituasjonen forblir slik den er på en måte det kjennes trygt og som man føler man har en viss kontroll over. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje ved å øke tilstedeværelsen/mindfullness? Øve på å være i øyeblikket versus å være bekymret for fall.

Anonymkode: 5bfc5...4e5

AnonymBruker
krøll9 skrev (38 minutter siden):

Kanskje med tiden. Når jeg har det bra er jeg også redd for å miste det igjen. Man har så mye å tape. 

For å ha det bra når du er bra tror jeg du må skape deg rutiner som skal muliggjøre at helsesituasjonen forblir slik den er på en måte det kjennes trygt og som man føler man har en viss kontroll over. 

Det er akkurat det ja, man har mye å tape. 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kanskje ved å øke tilstedeværelsen/mindfullness? Øve på å være i øyeblikket versus å være bekymret for fall.

Anonymkode: 5bfc5...4e5

Hvordan øker man tilstedeværelsen? Er der konkrete øvelser for det?

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan dårlig er du? Hva er problemstillingen? 

Anonymkode: 199c0...271

Leste du innlegget? Jeg har det bra nå? Men da jeg var dårlig så slet jeg mye med depresjon og suicidalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...