Gå til innhold

Er tran/omega 3 noe som kan hjelpe ved psykisk sykdom?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Har hørt at det hjelper med hjernefunksjon så har begynt å ta omega 3 kapsler. Vet godt at det ikke kurerer så tar selvfølgelig faktiske medisiner også. Men hvor mye kan dette hjelpe? Og hvor mye må man ta for mulig effekt? 

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du hørt at det kan hjelpe eller tenker du det selv bare? Aldri hørt noe om at omega 3 kan ha noe effekt på psykisk lidelse?

Anonymkode: 623fd...daa

Jeg  har hørt det, jeg håper jo det kan hjelpe men vet jo ikke. Jeg trodde det var en ganske vanlig ting man har hørt. 

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (14 minutter siden):

Jeg  har hørt det, jeg håper jo det kan hjelpe men vet jo ikke. Jeg trodde det var en ganske vanlig ting man har hørt. 

Åja, nei har ikke hørt om det.

Anonymkode: 623fd...daa

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (7 timer siden):

Har hørt at det hjelper med hjernefunksjon så har begynt å ta omega 3 kapsler. Vet godt at det ikke kurerer så tar selvfølgelig faktiske medisiner også. Men hvor mye kan dette hjelpe? Og hvor mye må man ta for mulig effekt? 

Tror mangler og ubalanser og kosthold  i kroppen absolutt kan bidra til dårlig psyke. 
men utover det har jeg ikke svar på spm dirt

Anonymkode: 702f2...a1d

Annonse

nachnoo skrev (4 minutter siden):

Ja, det kan man. Viktig å vite at for høyt nivå kan være skadelig.

Takk visste ikke det var blodprøver for det. Vanlig hos fastlege eller er det andre tester?

Anonymkode: 702f2...a1d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...