Gå til innhold

Er tran/omega 3 noe som kan hjelpe ved psykisk sykdom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar multivitamin kapsler, jern, kalsium og litt diverse. Av medisiner tar jeg escalitopram og Levaxin + ofte imovane. 

Noe som er litt nytt er at jeg ofte våkner med vått nattøy, eller svetten starter raskt i det jeg våkner (våkner ofte opp i stress og får rask puls, ugod følelse). Det som er rart er at nattøy og sengetøy blir såpass vått, også er det lukten som er veldig spesiell. Det lukter ikke vanlig svette men heller litt sånn søtt og råttent - veldig distinkt. Husker jeg hadde mye av det samme da jeg fastet men nå spiser jeg helt normalt... 

Kan det være vitaminer og eller medisiner som står bak denne rare svetten tro?? 

krøll9 skrev (1 time siden):

Jeg tar multivitamin kapsler, jern, kalsium og litt diverse. Av medisiner tar jeg escalitopram og Levaxin + ofte imovane. 

Noe som er litt nytt er at jeg ofte våkner med vått nattøy, eller svetten starter raskt i det jeg våkner (våkner ofte opp i stress og får rask puls, ugod følelse). Det som er rart er at nattøy og sengetøy blir såpass vått, også er det lukten som er veldig spesiell. Det lukter ikke vanlig svette men heller litt sånn søtt og råttent - veldig distinkt. Husker jeg hadde mye av det samme da jeg fastet men nå spiser jeg helt normalt... 

Kan det være vitaminer og eller medisiner som står bak denne rare svetten tro?? 

Jeg svettet slik da jeg var i overgangsalderen.  Jeg kjenner den lukten i nesa når du skriver om den.

Dorthe skrev (12 timer siden):

Jeg svettet slik da jeg var i overgangsalderen.  Jeg kjenner den lukten i nesa når du skriver om den.

Takk for tips. Jeg har spurt gynekolog om det kan være overgangsalder men det sa hun nei til. Hadde også vært tidlig midt i 30 årene men tanken slo meg. Lukten har endret seg med medisinbruk så holder en knapp på det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...