Gå til innhold

Bruke BDSM som en måte å slippe selvskade selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri forsøkt BDSM eller noe lignende i det hele tatt, men for en stund siden tenkte jeg at det må da være den perfekte måten å selvskade på da man slipper gjøre det selv... Hva tenker dere om det? Er det fælt å gjøre det mot ett annet menneske selv om de ikke vet om at de er ett ledd i selvskading og selvdestruktivitet?

Anonymkode: 57a67...e27

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det vil føles veldig feil med en gang du er i den posisjonen. Jeg følte i alle fall at selvskading var noe veldig privat når jeg hadde de symptomene.

Tenker du det fortsatt kommer til å føles feil selv om jeg ikke kommer til å være ærlig med personen jeg har sex med?

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker du det fortsatt kommer til å føles feil selv om jeg ikke kommer til å være ærlig med personen jeg har sex med?

Ja jeg tror det. Men det er ikke noe jeg vet. Uansett hvordan man selvskader så er det skadelig på en måte så man burde jo heller snakke ut om det. Selv om det er vanskelig❤️

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Ja jeg tror det. Men det er ikke noe jeg vet. Uansett hvordan man selvskader så er det skadelig på en måte så man burde jo heller snakke ut om det. Selv om det er vanskelig❤️

Du har ett godt poeng der.

Annonse

BDSM er etter min mening en måte å utøve sadisme og selvskading på alt etter hvilken side du står på.

At man tenner på det seksuelt endrer ingenting. Man bare tar disse behovene inn i en seksuell sammenheng.

Mennesker i en naturlig tilstand får ingenting ut av å skade andre/ påføre andre smerte eller bli påført smerte. Dette er unaturlig adferd som må få utløp - vi har også grader av det som alt annet.

Men i ett såkalt fritt samfunn så har dette blitt mer og mer akseptert. Gudene vet hvor mange udiagnostiserte psykopater som finnes i denne kategorien. 

AnonymBruker

BDSM krever tillit, så allerede der oppfyller du ikke en av kravene. 

Med mindre du betaler noen, eller finner psykopater som er utestengt fra miljøet vil du nok bli avslørt i god tid før noe skjer. Utøver man dette er man millimeter fra en anmeldelse så hvem man gjør noe mot tar som oftest månedsvis med tillitsbygging og utforsking nettopp for å unngå dette. 

Jeg tror heller ikke du kommer til å få særlig ut av det slik du tror. Det er langt mellom hvordan jeg tidligere har selvskadet og hvordan jeg blir påført smerte under bdsm. De færreste selvskader seg nok ikke på de måtene smerte påføres i BDSM. For ikke å glemme at det også er ett aspekt av hensyn der, omsorg i ettertid, å bli tatt vare på o.s.v. Jeg har noen ganger latt det gå litt langt fordi jeg selv ikke var 100% hvor mine grenser var, og det å se hvor fortvilet personen var etterpå satte en støkk i meg, og det var da en jeg brydde meg om og ikke løy til. Vil tro det kan oppleves enda verre for deg. 

Anonymkode: 91dfa...2fa

AnonymBruker

Jeg får et visst utløp for trangen til selvstraff gjennom bdsm, men det er bare noe som passer i helthetsbildet. Driver ikke med det når jeg ikke også har en seksuell motivasjon for det også. Rene bdsm forhold har heller ikke funket for meg. Jeg har en relasjon til motparten som går lenger enn bare sessions. Med mer eller mindre hell på den kanten. Min utkårede sier selv at hen mangler empati og interesse for andre 😅😆

Anonymkode: 2b6b9...3ef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...