Gå til innhold

Står så fast, vil bare gråte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er bruker her, men velger å være anonym denne gangen.

Jeg sliter så.Føler angsten er forsterket nå i jula. Skal bare en dagligdags ting som får meg til å vippe av pinnen. Blir sittende i «gyngestolen» å gynge med tankene mine.Katastrofetanker.Spesielt om andre. At jeg skal gjøre slik at noe skjer med et uhell med noen.
Hater dette!Virkelig hater det og klarer ikke roe meg ned!(Medisin hjelper litt). 
Føler jeg er rota til alt vondt.
Har blitt kjeftet og rettet på hele barndommen og er som et nervevrak nå.

Ekstra tungt nå når behandlere har ferie og jeg må klare meg selv.Har familie da, men jeg vil ikke ødelegge jula for dem…

Bare et lite hjertesukk…😫Og en klem til de som trenger det❤️

Anonymkode: d5fed...aac

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vil bare si at det blir bedre. Klem til deg også🥰

Anonymkode: 4f269...daf

Tusen takk, den varmet🥹❤️🌟

Føler bare til tider at ting ikke blir noe bedre.Jeg jobber så for å få det lettere, men nedturene er så voldsomme.

Anonymkode: d5fed...aac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...