Gå til innhold

3. juledag - hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gjort det spøtt. Er syk, og har ligget i senga det meste av dagen. Nå ligger jeg på sofaen. Det begynte i går, eller kanskje egentlig allerede 1.juledag. Merket at jeg var tungpusten da jeg var ute på luftetur da, og i går da mannen og jeg gikk tur i skogen, måtte han hente bilen da vi kom frem til bilvei... Feber og vondt i halsen

Så altså ingen sprell på meg i dag. Men kjenner at kroppen har godt av det - bare ligge, drikke te og Farris 😃

Håper dere andre har hatt en mer innholdsrik dag 🤩

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489249-3-juledag-hva-har-dere-gjort-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så kjedelig at du er blitt syk! 😕

I dag har ungene reist hjem igjen til sitt etter henholdsvis 3 og 6 dager her. Føles veldig stille og tomt ut her nå. Nå er det ikke noe spesielt som skjer de neste dagene, bortsett fra en middag jeg skal holde på tampen av året. Så de neste dagene blir rolige og daffe. Kan være godt det også 😊

Masse god bedring, påskelilje ❤️

Her har jeg ligget med benet høyt i sengen mesteparten av dagen. Rullet litt med rullestolen i leiligheten for å rydde unna klesvask og pottet om noen planter. Lagde meg også en rask middag.

Trente litt benet også etter bruddet, men er skummelt at det er null styrke i ankelen.

Nå er jeg på Dol og koser meg😋

Endret av Trinity80

Annonse

Nicklusheletida

Jeg jobbet hjemmefra. 

Vi brukte lang tid på å bestemme oss for om vi skulle kjøre til fjells i kveld eller i morgen tidlig. Det blir i morgen tidlig. Triveligere å kjøre når det er lyst. 

God bedring til deg Påskelilje 😘

Nicklusheletida skrev (24 minutter siden):

Jeg jobbet hjemmefra. 

Vi brukte lang tid på å bestemme oss for om vi skulle kjøre til fjells i kveld eller i morgen tidlig. Det blir i morgen tidlig. Triveligere å kjøre når det er lyst. 

God bedring til deg Påskelilje 😘

Vi skulle ha kjørt til Vestlandet i dag. Håper jeg er såpass at jeg orker det i morgen. 

Trinity80 skrev (1 time siden):

Her har jeg ligget med benet høyt i sengen mesteparten av dagen. Rullet litt med rullestolen i leiligheten for å rydde unna klesvask og pottet om noen planter. Lagde meg også en rask middag.

Trente litt benet også etter bruddet, men er skummelt at det er null styrke i ankelen.

Nå er jeg på Dol og koser meg😋

Har du brukket beinet? Så leit!

Vendi skrev (2 timer siden):

Huff, så kjedelig at du er blitt syk! 😕

I dag har ungene reist hjem igjen til sitt etter henholdsvis 3 og 6 dager her. Føles veldig stille og tomt ut her nå. Nå er det ikke noe spesielt som skjer de neste dagene, bortsett fra en middag jeg skal holde på tampen av året. Så de neste dagene blir rolige og daffe. Kan være godt det også 😊

Masse god bedring, påskelilje ❤️

Takk 🥰

Jeg har ikke gjort noen ting i dag.  Snakket et par timer i telefonen og mannen har laget middag.  Jeg skulle egentlig gått i butikken, men vi har så mye mat at det er helt unødvendig.

God bedring, Påskelilje 🥰

Endret av Dorthe

Annonse

Hm. Har vært latere enn jeg pleier i dag. Tok en hvil midt på dagen med et kraftig stikk i samvittigheten, men har vært så sliten. Dagen har gått med på å forsøke å være godt selskap for andre. Jeg er nok ikke det siden jeg ikke er så lystig, men jeg er der, og jeg gjør dagen lettere for andre, håper jeg. 

Hadde en temmelig lat dag, uten verken å ha gjester eller å være gjest. Pga møkkavær orket ingen av oss tur ut før etter mørkets frambrudd, men da ble det skogstur med hodelykter og hund. Deretter var vi innom en butikk etter melk og brød mm, før hjem igjen til pinnekjøttrester fra juledagen mens vi begynte på sjette og siste sesong av «Line of duty». 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...