Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som reagerer på tåka som ligger tett på fjerde dagen.  Før det hadde vi sol et par dager og dagene før det var det tåke igjen.  Jeg mister alt initiativ og gidder knapt å dra i butikken.

Det hjelper jo ikke at det ikke er snø og mørkt nesten hele dagen.

Skrevet

Nei, det er deprimerende greier. Blir kald til margen selv med godt med ull, og selv om det ikke er snø, er det blank is i skogen her 🙄 Prøver å insistere på at det er koselig med «innehygge», men den tåka ligger jo tett utenfor vinduene også, og det føles som om den siver gjennom veggene 😝

Skrevet
Dorthe skrev (12 minutter siden):

Er det bare meg som reagerer på tåka som ligger tett på fjerde dagen.  Før det hadde vi sol et par dager og dagene før det var det tåke igjen.  Jeg mister alt initiativ og gidder knapt å dra i butikken.

Velkommen til vestlandet :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Velkommen til vestlandet :) 

Men jeg bor jo på østlandet 😉.  Men skjønner hvorfor det er så mange vestlendinger i Syden om vinteren.🤪

Skrevet

Jeg har igjen for alle vinduene nå, ser ikke forskjell på natt og dag på grunn av tåka. Er jo natta kl. 16 uansett.

Er man ikke deprimert så sørger været her oppe for at man blir deprimert✌️

Skrevet

Nydelig. Elsker mørketiden. 

Anonymkode: 02f9c...88e

Skrevet

Jeg hadde tenkt å gå lang tur i dag, men gikk og la meg igjen da jeg så ut. Det har blitt mye Netflix og bok i dag 🙃

Anonymkode: 0d252...1a8

Skrevet

Jeg har vært ute i flere timer og etter middag så vi på skiskyting.  Men så ringte venninna mi og vi har snakket et par timer på telefonen.  

Skrevet (endret)
Dorthe skrev (9 timer siden):

Samme her. Knugende tåke, savner lys og sol.

Og skiføre 🤪

Endret av Ekstra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...