Gå til innhold

Ekstrem morgen angst, zyprexa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter noe helt ekstremt med morgenangst, det er helt ukontrollerbart og fysisk og er så påskrudd og fjern og helt ute av meg at jeg ikke sner hva jeg driver med eller husker de første timene,

per nå bruker jeg alimemazin for å sove. Men lurer på om feks zyprexa kan være bedre? Vil den gjøre at angst og systemet fyrer så inni helvete o det kroppen begynner å våkne?

Anonymkode: 2d523...95f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489273-ekstrem-morgen-angst-zyprexa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg sliter noe helt ekstremt med morgenangst, det er helt ukontrollerbart og fysisk og er så påskrudd og fjern og helt ute av meg at jeg ikke sner hva jeg driver med eller husker de første timene,

per nå bruker jeg alimemazin for å sove. Men lurer på om feks zyprexa kan være bedre? Vil den gjøre at angst og systemet fyrer så inni helvete o det kroppen begynner å våkne?

Anonymkode: 2d523...95f

Jeg ville forhørt meg med legen min om dette.

Anonymkode: 81265...1ef

Kan det være bivirkninger av sovemedisin? Det som kan hjelpe er å stå opp, ta deg en dusj og spise frokost. Og starte dagen. Ikke ligg lenge i senga og kjenn på angsten. Ta kontroll over angsten og gjør dine ting så får den heller henge på slep, da gir den seg ofte. 

Anonymkode: bea79...c53

Zyprexa er et antipsykotisk medikament. Er det angst du sliter med? Eller er du plaget av psykoser og andre lidelser? Zyprexa er ikke sovemedisin. Hvis det er angst du kjenner på finnes det andre medisiner for det evt. hvilke medisiner står du på ellers? 

Anonymkode: bea79...c53

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...