Gå til innhold

Noen som vet hva som egt skjedde med saken om bup ansatt som ble hengt ut?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Skrollet tilfeldigvis på hun dama som la ut de videoene om bup ansatt. Blir ikke særlig klok på hva som egt har skjedd. Hun ene påstår at hun ble hengt ut på nett uten grunn altså bup ansatte og hun som la ut videoene mener bup ansatte løy til polititet om at overgrep mot er barn ikke skjedde. Så noen som har tanker? 

https://www.nrk.no/nordland/bup-ansatt-opplever-a-bli-hengt-ut-pa-sosiale-medier-_-politiet-henla-forst-saken-1.17131965

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er vel få som mener barna deres blir tatt i fra de rettmessig. Selv om det for andre er meget klart hvorfor. 

Selvinnsikt er ofte manko.

Anonymkode: 34a28...64a

Vet du om hvorfor alle kommentarer skryter av denne damen som la ut videoene? Jeg bare syns det er rart at alle er på en måte «enig» med denne damen.

Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Vet du om hvorfor alle kommentarer skryter av denne damen som la ut videoene? Jeg bare syns det er rart at alle er på en måte «enig» med denne damen.

Det er nok de samme som mener seg fratatt barna uten grunn. Er nok de som er "alle" de hoper seg sammen som en mobb.

Den bup ansatte hadde samtale med barnet der barnet fortalte om overgrep begått av far. Dette har mor til barnet på lydopptak. Dette legges ut på tik tok av bestemor. 
Bup ansatt sitter i retten og nekter for at denne samtalen har funnet sted. Sier hun aldri har hørt om det. Barna blir sendt til far som har begått overgrep. Jenta vil ikke til far. Bup dama føler dette er så tøft for henne. Men hva med barnet? Kan det tenkes det er tøft for et barn å bli sendt til far som er overgriper? Der bup ansatt nekter for at samtalen har funnet sted, mens hele Norge har hørt lydopptaket fra samtalen? Når jenta fortalte om overgrep et svarer bup ansatt: ok ? Hva kan jeg gjøre med dette? Sier en psykolog og voksen kvinne til et lite barn.. 

Anonymkode: 0262a...70a

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den bup ansatte hadde samtale med barnet der barnet fortalte om overgrep begått av far. Dette har mor til barnet på lydopptak. Dette legges ut på tik tok av bestemor. 
Bup ansatt sitter i retten og nekter for at denne samtalen har funnet sted. Sier hun aldri har hørt om det. Barna blir sendt til far som har begått overgrep. Jenta vil ikke til far. Bup dama føler dette er så tøft for henne. Men hva med barnet? Kan det tenkes det er tøft for et barn å bli sendt til far som er overgriper? Der bup ansatt nekter for at samtalen har funnet sted, mens hele Norge har hørt lydopptaket fra samtalen? Når jenta fortalte om overgrep et svarer bup ansatt: ok ? Hva kan jeg gjøre med dette? Sier en psykolog og voksen kvinne til et lite barn.. 

Har det noen gang slått dere at barnet kan ha fått beskjed av mor om å lyve og si at far gjør overgrep på henne? Mor kan f. Eks ha sagt at "dersom du ikke sier det så kommer du til å havne hos barnevernet resten av livet ditt og barnevernet er et forferdelig sted å være" eller "hvis du ikke sier det så kommer du til å bli nektet å ha kontakt med meg og vi vil aldri ses igjen". Jeg sier ingenting, men mor kan av ulike grunner ha hevnmotiv mot far. Kanskje fordi far prøver å overta omsorgen og at dette er mors eneste mulige motangrep. Barn er lette å overtale også til å lyve. 

Har du tenkt på dette scenarioet? 

Anonymkode: b745c...1a6

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har det noen gang slått dere at barnet kan ha fått beskjed av mor om å lyve og si at far gjør overgrep på henne? Mor kan f. Eks ha sagt at "dersom du ikke sier det så kommer du til å havne hos barnevernet resten av livet ditt og barnevernet er et forferdelig sted å være" eller "hvis du ikke sier det så kommer du til å bli nektet å ha kontakt med meg og vi vil aldri ses igjen". Jeg sier ingenting, men mor kan av ulike grunner ha hevnmotiv mot far. Kanskje fordi far prøver å overta omsorgen og at dette er mors eneste mulige motangrep. Barn er lette å overtale også til å lyve. 

Har du tenkt på dette scenarioet? 

Anonymkode: b745c...1a6

En slik mor bør kanskje ikke ha foreldreretten.

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja det er jo det hun bestemoren mener er historien. Men er det ikke rart at det både står i journal og lydopptak men politiet ikke har gjort noe med det? Da kan det jo hende det er sånn som noen andre sa her at moren kan ha fått barnet til å fortelle om et overgrep som ikke skjedde. Men jeg vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...