Gå til innhold

Kle seg nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selskap med 30 talls. Hvordan kle seg ? stivpyntet eller mer selskaps stylet?

Anonymkode: b6e6d...d3e

Skrevet

Mener du tema fra 30-tallet, at det er ca 30 stk der eller at det er for det meste 30-åringer på festen?

Anonymkode: bf9f6...1b9

Skrevet

Nyttårsaften er det glitter i en eller annen form.

Anonymkode: 68fb8...5a9

Skrevet

Hva mener du med stivpyntet? 

Jeg er vant til at menn har dress og kvinner pen kjole.

For meg er det helt ukjent med kleskode ved sånne anledninger - dvs. ingen forventes å komme i f.eks. smoking eller lang kjole. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Selskap med 30 talls. Hvordan kle seg ? stivpyntet eller mer selskaps stylet?

Vi er rundt 30 personer. Beklager uklar tekst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mener du tema fra 30-tallet, at det er ca 30 stk der eller at det er for det meste 30-åringer på festen?

Anonymkode: bf9f6...1b9

folk i 20-50 ca

Skrevet
E7H7 skrev (21 minutter siden):

Hva mener du med stivpyntet? 

Jeg er vant til at menn har dress og kvinner pen kjole.

For meg er det helt ukjent med kleskode ved sånne anledninger - dvs. ingen forventes å komme i f.eks. smoking eller lang kjole. 

Lenge siden jeg var på nyttårsfest, ble litt usikker på antrekk ja. En pen kjole eller skjørt og bluse?

Skrevet

Jeg kommer til å ta penbukse, bluse, silkeskjerf og en blazer. Personlig ikke å gå i skjørt/kjole. Men liker man det, er jo en pen kjole et godt alternativ. 

Skrevet (endret)

På nyttårsaften er man vel mer selskapsstylet, som du kaller det, enn stivpyntet. Gjerne litt bling. Mulig med bukser, men da bør det være selskapsbukser av noe slag og en pyntet topp. Gjerne store smykker, men ikke alle effekter på en gang (ikke glitter, kroppsnært, høye hæler, store glitrende  smykker —> too much).

Kom på at jeg ikke har antrekket klart 🫣. Har et par velbrukte alternativer.

Endret av Ekstra
Skrevet

I selskap hadde jeg kledd meg pent. Minimum svart bukse og en pen bluse. Gjerne litt glitter eller tilsvarende, siden det er nyttår. Siden buksen jeg har er litt "kjedelig" så hadde jeg stylet toppen med smykke, ringer og armbånd. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Jeg skal ha på sikkelig glitrete kjole. Skal også ha på glitrete sminke

Skrevet

Vi skal være bare familien, så det blir litt uformelt. Skal ha på et langt sort skjørt og en lysegrå penjakke, og glitterstrømpebukser. Hadde nok hatt kjole dersom det var mer selskap. 

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker å pynte meg. Er jo på sykehus. Og er ikke en gang oppe til midnatt. Det orker jeg ikke. Men tar på meg litt mer ordentlig enn joggedress da. 

Skrevet

Om jeg skulle i selskap ville jeg pyntet meg, men vi skal være hjemme, bare mannen og jeg, så det blir bare en vanlig hverdagskjole. 🙂

Skrevet

koseklær. er bare hjemme med mannen og sønnen. 

Skrevet

Nå er du nok sikkert ferdig pyntet, men det å glitre den siste og den første dagen i året kan aldri bli feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...