Gå til innhold

Alimemazin over tid- bivirkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt alimemazin nesten ett år. Føler meg så ekstremt bedøva i hodet hele dagen. Mer og mer.

Andre som har opplevd at den gir mer bivirkninger jo lengre man står på den?

Anonymkode: a17b0...f9e

Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at det er pga Alimemazin? 

Nei vet ikke det- derfor jeg spør. Om noen har opplevd det. For da kan det kanskje indikere at det er den 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei vet ikke det- derfor jeg spør. Om noen har opplevd det. For da kan det kanskje indikere at det er den 

Jeg blir i hvert fall ikke sånn av Alimemazin. 

Skrevet

Svaret hjelper deg nok ikke mye. For noen er det slik som hos deg. For andre er det ikke slik.

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Svaret hjelper deg nok ikke mye. For noen er det slik som hos deg. For andre er det ikke slik.

Det er hjelpsomt det- at det er en mulighet at det kan være slik. Og bli verre med tiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...