Gå til innhold

Sereum måling ssri

Anbefalte innlegg

Sereum serotonin målinger er vel for å se om pasienten har effekt av ssri. 
men om man ligger lavt på sereum, eller middels, og kjenner at medisinen virker, men kunne ønsket noe mere effekt. Er det sansynlig å få mere angst av å øke dose? 

står på effexor 225mg og 920 sereum

zoloft 75 mg og 19 i sereum.

har fortsatt en del angst symptomer, lurer på og øke zoloft til 150. Tar dette med psykiater , men om noen med erfaring eller peiling så setter jeg pris på svar. 

grunnen til at zoloft ble lagt til, var at jeg har prøvd effexor 300 for noen år siden og Na effekten ga mere angst. Derfor zoloft, og den skal vist også være god på sosial angst/ocd. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489306-sereum-m%C3%A5ling-ssri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva gjør du for å jobbe med angsten da?

Anonymkode: 2f9b3...6df

Har gått i terapi, Meta kognitiv terapi og nå kognitiv terapi. Meditasjon, trening, kosthold, og mye. Har hatt angst opp og ned i 17 år, skulle aldri trappet ned medisin. Neste gang jeg føler meg bra, så blir jeg stående i minst 5 år!! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...