Gå til innhold

Fra angst til å gå ut til angst for å være alene

Anbefalte innlegg

Alt er blitt snudd på hodet. Før sleit jeg med å gå ut, mye sosialt ute etc. Har jobbet mye med angsten og nå er det helt motsatt, slapper av ute og elsker å være sammen med mennesker. Når jeg kommer så kommer angsten hardt. Hvordan jobber man med angst for å være alene hjemme? Er det jo hver dag, så blir jo eksponert for å si det sånn. Hva skal jeg gjøre for å minske angsten hjemme?

Anonymkode: 2c77b...437

Fortsetter under...

Prøv å få frem sinne, sinne tar ofte brodden på angsten. Tenk også på hvor redd du var for å gå ut, og med mye jobbing klarte du det, nå er det alene angst, da må du jobbe og du klarer det også 

Anonymkode: d1fb9...624

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Alt er blitt snudd på hodet. Før sleit jeg med å gå ut, mye sosialt ute etc. Har jobbet mye med angsten og nå er det helt motsatt, slapper av ute og elsker å være sammen med mennesker. Når jeg kommer så kommer angsten hardt. Hvordan jobber man med angst for å være alene hjemme? Er det jo hver dag, så blir jo eksponert for å si det sånn. Hva skal jeg gjøre for å minske angsten hjemme?

Anonymkode: 2c77b...437

Huff det er er vanskelig når man har aktivering hele tiden, blir en ond sirkel. Men man må vel prøve roe nervesystemet ?

Anonymkode: c7fd2...d4b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...