Gå til innhold

Mange her som skal sitte ensom og alene på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skal være alene men føler meg ikke ensom. Skal lage god mat, kose meg med Tour de Ski på dagen og snakke med en venn i telefonen. 

Anonymkode: 83033...b48

Det hørtes veldig koselig ut❤️

Annonse

Jeg skal også være alene, jeg tror det blir fint. Se på serie, steke kylling til sen middag. Aner ikke om jeg legger meg før eller etter midnatt. (Helst før, men sovner vel ikke før spetakkelet er over). Skal jobbe på dagen da, så blir nok trøtt 

Mannen og jeg skal være alene.  Skal spise kalkunfilet og waldorfsalat og karamellpudding til dessert.  Alt er klart for vi skal se på Tour de Ski i morgen.  Men jeg har vært alene mange nyttårsaftener da ungene var små.

Annonse

32 minutes ago, Adeie said:

Blir puselurv, mannen og jeg. God mat og god drikke på oss alle 3.

Hater rakettlyder, så har alltid holdt meg innendørs.

4 hours ago, Lillemus said:

Blir mannen og jeg, rolig og fredelig. Vi tar en tur ut tidlig på kvelden for å se et fyrverkeri, spiser middag når vi kommer hjem (biff) og tar det helt rolig resten av kvelden. 🙂

5 hours ago, Glitter said:

Skal en tur til mamma, men blir kjørt tilbake til sykehuset senest kl 20. 

13 hours ago, Dorthe said:

Mannen og jeg skal være alene.  Skal spise kalkunfilet og waldorfsalat og karamellpudding til dessert.  Alt er klart for vi skal se på Tour de Ski i morgen.  Men jeg har vært alene mange nyttårsaftener da ungene var små.

Men dere skal ikke være ALENE.

Anonymkode: fb3cd...3ff

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men det hadde nok ikke gjort meg noe å være alene på nyttårsaften, har ingen tradisjoner knyttet til den kvelden uansett. :) Hadde ikke tenkt å svare nettopp av den grunn at jeg ikke sitter alene, men så var det flere som hadde gjort det allikevel, så da gjorde jeg det også.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når man har bodd sammen med noen i mange år betyr det å være alene og ikke være med andre enn dem som bor der, altså mannen og meg, Lillemus og mannen eller Adeie og mannen. Selvfølgelig er det mer hyggelig å være med den man bor med, men man skal ikke ha besøk eller dra på fest.

Endret av Dorthe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...