Gå til innhold

Mange her som skal sitte ensom og alene på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min ene søster sier også om seg og ektefellen «vi skal være alene i år». Sånn er det, men det er annerledes likevel. Ikke dermed sagt at jeg syns det er sårt eller vondt å tilbringe nyttårsaften alene, men det er nok noen som ikke har det så bra i kveld. Jeg skal lage meg god mat og kose meg, tror jeg. Se på tv, det er mye selskap. Men skal ikke se eller høre kongens nyttårstale. Det får bli en serie jeg følger med på . Godt nytt år til alle, alene eller ikke ❤️

Osten skrev (9 minutter siden):

Vel, jeg skjønner at dere som skal være alene med partner skriver, men det er likevel annerledes enn å være helt Alene 

Ja, ser absolutt den. Jeg er "alene" med min samboer i kveld,, men skrev også at jeg hadde ikke hatt noe problem med å være helt alene. 

Men det er jo mange ulike livssituasjoner her. Det er mange grunner til at man trives, eller ikke trives, alene. Men til syvende og sist så er det bare en selv som kan gjøre noe for å endre situasjonen, evt endre egen holdning til det hvis situasjonen ikke kan endres (og, nei, jeg sier ikke det er enkelt).

Annonse

22 minutes ago, Everybody said:

Vi er jo her sammen på forumet? Er ikke ensom da.

Jeg er så ensom at når jeg død vil ingen oppdage det før naboene klager på lukt.

Anonymkode: fb3cd...3ff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...