Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det blir en annerledes nyttårskveld for meg og mine i år pga en trist hendelse i familien. Men det var ikke uventet, så det går bra - vi gjør det beste utav det og står samlet. 

Har du noen nyttårsforsett?

Jeg har ett nyttårsforsett for meg selv for neste år, og det er å ikke tillate meg selv å bade i følelser slik jeg av og til gjør, fordi jeg på den måten drar meg selv ned i et virvar av følelser, indre uro og smerte som er vanskelig å komme utav. Og jeg ønsker ikke lenger å være avhengig av andres bekreftelser for å komme ut av det eller for å ha det bra. 

Jeg skal mao ta kontroll over følelsene - ikke omvendt. Jeg har innsett at jeg ikke kommer videre i prosessen uten å ta den jobben, og det er ingen andre som kan ta den jobben for meg. 

Jeg ønsker det beste for alle her inne i det nye året - og takk til alle som har hjulpet og støttet i 2024 💞💫

Endret av Emoji
  • Emoji endret tittelen til 💫 Ønsker et Godt Nytt År for alle i 2025 💫

Fortsetter under...

Leit å miste noen, som er det jeg tolker har skjedd. ❤️ 

Høres ut som er bra forsett. Bare ikke gå i motsatt ende da. At alt av følelser stenges av. 

Til neste år håper jeg på å bli riktig medisinert, jeg skal være rusfri og være mer med mine barn. Og kanskje jobb også. Får se hva jeg får til på et år. 

❤️

Så flink du er som har kommet til det. Tror du klarer dette fint. Det er noe med det at når man har bestemt seg, så kan ting bli lettere. Men litt fram og tilbake kan det nok bli, men hovedsaken er at det går framover ❤️

Eneste nyttårsforsett jeg har satt meg er som vanlig vektnedgang 😅

Ønsker det beste for deg og familien din for det nye året, og masse lykke til med det du har satt deg fore ❤️ Klem 🥰

Og godt nytt år til alle!

Endret av Vendi

Annonse

Det er en klisje, men jeg skal kvitte meg med noen kilo. Ellers er jeg ikke så veldig på dette med nyttårsforsetter egentlig. Jeg skal fortsette og studere, la frøken flink pike få seile sin egen sjø og være fornøyd med at jeg prøver. 

Sender deres alle mine beste ønsker for det nye året :) 

Annonse

Tusen takk for responsen, den betyr mye for meg 😀

Det stemmer det du sa, glitter - vi mistet vårt nære familiemedlem i går. Hn var bare få timer unna å få bli med over til det nye året. Det var/er trist - og vondt. Men hn rakk heldigvis å bli besteforelder for sitt andre barn, og det var det ingen som trodde. 

Idag begynner slanking også hos meg, men det er ikke noe nyttårsforsett, det er en avtale jeg har med meg selv og med legen min. 

Jeg ønsker alle her inne en fin dag 😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...