Gå til innhold

Hva gjør du akkurat NÅ nyttårskvelden?

Anbefalte innlegg

Hva gjør du akkurat NÅ nyttårskvelden? 

Jeg sitter i sofaen med pcen, konsert med Chris Holsten på tven (helt tilfeldig, følger ikke med egentlig) og moren min som jeg feirer sammen med la jeg nettopp merke til har sovnet 🙈  

Anonymkode: fc9b8...550

Fortsetter under...

Dorthe skrev (8 minutter siden):

Hører på fyrverkeri og på brøyebilene.  Og skjønner ikke hvorfor de bryter så ofte for det har kommet 3cm snø ❄️ 

Litt merkelig det ja, men bedre at de brøyter for mye enn for lite sier nå jeg 😊

Anonymkode: fc9b8...550

Annonse

Dorthe skrev (14 minutter siden):

Hører på fyrverkeri og på brøyebilene.  Og skjønner ikke hvorfor de bryter så ofte for det har kommet 3cm snø ❄️ 

Kanskje pga natt og helligdag tillegg? 

Selv har jeg på dr Bergland - uten grenser, men får ikke med meg alt.

Her i stad så jeg "Gutter er gutter" på TV (elsker den filmen!). Slo TV'en av, så nå ligger jeg på sofaen og leser ei bok jeg fikk til jul, mens mannen og sønnen har en fin samtale ved siden av her, jeg bare lytter sånn halvveis.

Jeg ser på Britbox-krim med det ene øyet og overvåker nedbrenning av noen lysrester fra det gamle året med den andre. Skal snart tømme oppvaskmaskinen. Vi to gamlingene spiste pinnekjøtt tidligere i kveld, jeg har en rødvinsrest i glasset. 

Annonse

1 hour ago, Dorthe said:

De skal bruke opp årets budsjett.

Anonymkode: 47523...654

55 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Har spist grandis og 4 kopper pudding. Snart skal jeg drikke litt cola og ta meg en pris med snus. Oi for ett spennende liv tenker du sikkert! 

Høres ut som en fullverdig aften.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De skal bruke opp årets budsjett.

Tror 2024-budsjettet forsvant ganske tidlig. Midt i januar var det så mye snø i Oslo (der Dorthe og jeg bor) at kollektivtransporten kollapset fullstendig. 

Vi har fyrt alt for mye i ovnen så det er kokvarmt i stua. Jeg har nettopp lagt varmeflasker under dynene så sengen også er varm til vi skal legge oss. Nå ser vi Ylvis sesong 4 og kjemper litt for å holde oss våkne til midnatt.. 😂

Nicklusheletida

Vi to er alene på hytta. Det store temaet i dag har vært : Skal vi ha på hytteuniformen ( les joggedressen ) eller skal vi lage litt høytidsstemning og pynte oss siden det tross alt er nyttårsaften ? Vi kom frem til det siste. Så jeg pyntet spisebordet, vi har spist kalkun og nå sitter vi fortsatt ved spisebordet , stemningen et stigende mens vi ser på sjakk. Vi har det egentlig ganske morro, selv om vi bare et to 😀  Snart skal vi ut og se på rakettene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...