Gå til innhold

Nervøs og angst det samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde ikke før jul nerver, men angst. Nå våkner jeg med det jeg kaller nervøs mage får det også flere ganger i løpet av dagen.
Er nervøsitet og angst det samme?
Har hatt en ekstremt psykisk tung jul og nyttår og teller nå de siste timene før hverdagen, kan det ha med det å gjøre?
I dag hadde jeg ett langt panikkanfall, ett skikkelig hardt ett og er redd for å få ett til.

Anonymkode: 39139...007

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489336-nerv%C3%B8s-og-angst-det-samme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Angst kan rangeres på en skala fra 0-10 der 10 er panikk angst og 0 er ingen angst. Nervøsitet og vond mage går under uro, som kan ligge på 3-4? Graden av ubehag kan du selv rangere. Prøv å bli sint, det flater ut angsten 

Anonymkode: fa9bf...f34

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Angst kan rangeres på en skala fra 0-10 der 10 er panikk angst og 0 er ingen angst. Nervøsitet og vond mage går under uro, som kan ligge på 3-4? Graden av ubehag kan du selv rangere. Prøv å bli sint, det flater ut angsten 

Anonymkode: fa9bf...f34

Har erfart at sinne fjerner angsten. Ikke mot personer, men tekniske ting som ryker og må fikses. Hadde bil før som jeg skrudde mye på,det var terapi. Hvordan framprovosere sinne slik at den demper angsten?

Anonymkode: 39139...007

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...