Gå til innhold

Brukes AP for å roe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Åja. Ikke noe for oss som trenger å roe ned hodet og tankene da

Anonymkode: d94f3...0d3

Jo det roer hodet og tankene på en god måte. Slik at en faktisk blir kvikkere og mer opplagt både psykisk og fysisk. Henger sammen vet du.

Anonymkode: 18436...e75

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo det roer hodet og tankene på en god måte. Slik at en faktisk blir kvikkere og mer opplagt både psykisk og fysisk. Henger sammen vet du.

Åja sånn sett. Trenger å hvile,sjø😜

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Snakka faltisk med en psykiater en gang som sa at den hadde grusomme bivirknknher så den brukte de ikke😆 motsatt av hva d virker som her inne

Worriesome Plenty 2

Nei AP virker overhode ikke som benzo. På ingen som helst måte. Absolutt ikke sammenlignbart. Og du som nevnte leponex, så er det en medisin for psykose som gir i sjeldne tilfeller mot behandlingsresistent psykose.

Ts er ikke psykotisk. 

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (42 minutter siden):

Nei AP virker overhode ikke som benzo. På ingen som helst måte. Absolutt ikke sammenlignbart. Og du som nevnte leponex, så er det en medisin for psykose som gir i sjeldne tilfeller mot behandlingsresistent psykose.

Ts er ikke psykotisk. 

Jeg synes det er ganske spesielt at jeg ble satt såpass fort på Leponex. Vi har absolutt ikke prøvd så mye ennå. Nå skal jeg prøve Abilify fot har for mye bivirkninger på Leponex. Eller kun én, men den er ikke akseptabel. 

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden):

Ts er ikke psykotisk. 

Men man føler seg rolige og klar på samme måte som med sobril?

hvordan er det meningen man skal føle sef av ap om man tar dt for angst og tankekjør da?

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hvordan er det meningen man skal føle sef av ap om man tar dt for angst og tankekjør da?

Du har problemer med å skjønne ser jeg. Enten troller du, eller så er du mindre begavet.

Endret av Worriesome Plenty 2

Annonse

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Men når det brukes for angst tankekjør og og roe huet. Da må man jo merke det på en eller annen måte?

Tro nå hva du vil. Prøv det da vel. Du er jo sykelig opptatt av det. Ettersom gnålet ingen ende vil ta.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke helt opphenget i AP. Du sier jo her at Sobril har effekten du ønsker. Hvorfor ikke "gå for" det når du åpenbart ikke er psykotisk og risikerer å utsette deg for unødvendige alvorlige bivirkninger ved å starte på AP? 

stjernestøv
Anonymos skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke helt opphenget i AP. Du sier jo her at Sobril har effekten du ønsker. Hvorfor ikke "gå for" det når du åpenbart ikke er psykotisk og risikerer å utsette deg for unødvendige alvorlige bivirkninger ved å starte på AP? 

Man kan vel ikke bare få ap om en ikke er psykotisk? det er jo bare i små doser for søvn. 

1 minute ago, stjernestøv said:

Man kan vel ikke bare få ap om en ikke er psykotisk? det er jo bare i små doser for søvn. 

Det og. Men brukeren jeg svarte er tydelig overbevist om at AP er rette veien å gå, selv om mye tyder på at det ikke er psykose inne i bildet. Sobril kan man vel få på bakgrunn av sterk angst. 

stjernestøv
Anonymos skrev (3 minutter siden):

Det og. Men brukeren jeg svarte er tydelig overbevist om at AP er rette veien å gå, selv om mye tyder på at det ikke er psykose inne i bildet. Sobril kan man vel få på bakgrunn av sterk angst. 

ja sant det, nei uten psykose ville jeg aldri tatt ap. man blir jo avflatet av det da og får forstoppelse, ville helst ha unngått det. Forstår ikke at noen vil ta det uten av det er nødvendig. Bedre med sobril da ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...