AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:20 Del Skrevet lørdag kl 23:20 Kjenner på sinne.. en ungdom i familien satt seg i en bil etter et nach og kjørte med promille noen mil før frontkollisjon med en lastebil. Døde på stedet. Vi er mange i familien som sliter med traumer etter dette. Livet blir aldri samme igjen, tryggheten er borte og uro og angst for at vi skal opplevde tap igjen er stor. Sint på personen som satt seg i bilen, tenker ikke på oss som sitter igjen. Sint på meg selv som ikke klarer finne ro og tryggheten igjen. Bare overlever dag for dag. Jeg sier det bare, tenk på de dere har rundt dere før dere tar dumme valg. Man ødelegger folk om det går galt og vi lever ikke vi bare eksisterer. Vet ikke hvor lang tid en skal gå med frykt Anonymkode: f2d80...b3e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489407-sint-og-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet i går, 03:59 Del Skrevet i går, 03:59 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjenner på sinne.. en ungdom i familien satt seg i en bil etter et nach og kjørte med promille noen mil før frontkollisjon med en lastebil. Døde på stedet. Vi er mange i familien som sliter med traumer etter dette. Livet blir aldri samme igjen, tryggheten er borte og uro og angst for at vi skal opplevde tap igjen er stor. Sint på personen som satt seg i bilen, tenker ikke på oss som sitter igjen. Sint på meg selv som ikke klarer finne ro og tryggheten igjen. Bare overlever dag for dag. Jeg sier det bare, tenk på de dere har rundt dere før dere tar dumme valg. Man ødelegger folk om det går galt og vi lever ikke vi bare eksisterer. Vet ikke hvor lang tid en skal gå med frykt Anonymkode: f2d80...b3e for en grusom situasjon. Klem ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489407-sint-og-redd/#findComment-4345317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.