AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:53 Del Skrevet søndag kl 07:53 Som er fortsettelse på røykelsluttråden under. Jeg ble anbefalt å be om Wellbutrin av noen og det takker jeg veldig for. Jeg har tidligere lest om disse tablettene over og vil ta en telefon til legen min i morgen for en prat Champix er noe jeg selv ville anbefalt andre og som jeg også har resept liggende på selv. Men disse ble i 21/22 tatt av markedet (for mye kreftfremkallende stoffer) og de skulle vært tilbake flere ganger etter det og nå igjen i siste kvartal av 24. De har dog ikke kommet Så da er det å vurdere andre slag Disse over er ikke rene røykesluttmedisiner men ser at de med stort hell er brukt som dette tidligere. Nå derimot ser det ikke ut til at det brukes veldig i den retningen så om jeg får noe av dette gjenstår jo å se i morgen Men, jeg lurer på erfaringene dine, du som har eller tidligere har gått på noen av disse. Hvordan er erfaringene dine ifht røykeslutt? Jeg er ikke direkte tykk (BMI 27) men kunne meget vel gått ned 10 kg også og bla Wellbutrin er kjent for å hjelpe med vektnedgang? Jeg er egentlig veldig lite glad i å ta piller av noe slag men er veldig villig til å prøve noen så lenge de kan hjelpe meg med røykslutt og gjerne også vektnedgang- Setter således veldig pris på din erfaring med dette Ps. Jeg lider ikke av depresjon eller andre lign.sykdommer Takk Anonymkode: 4688a...95a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489411-r%C3%B8ykslutt-din-erfaring-med-bupropionwellbutrinzyban/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:45 Del Skrevet søndag kl 10:45 Gå på medisiner mwd alvorlige bivirkninger for å slutte å røyke? Anonymkode: f0841...a1e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489411-r%C3%B8ykslutt-din-erfaring-med-bupropionwellbutrinzyban/#findComment-4345350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet søndag kl 11:11 Del Skrevet søndag kl 11:11 Jeg fikk Champix for å slutte for noen år siden, men de funket ikke for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489411-r%C3%B8ykslutt-din-erfaring-med-bupropionwellbutrinzyban/#findComment-4345352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet søndag kl 12:31 Del Skrevet søndag kl 12:31 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som er fortsettelse på røykelsluttråden under. Jeg ble anbefalt å be om Wellbutrin av noen og det takker jeg veldig for. Jeg har tidligere lest om disse tablettene over og vil ta en telefon til legen min i morgen for en prat Champix er noe jeg selv ville anbefalt andre og som jeg også har resept liggende på selv. Men disse ble i 21/22 tatt av markedet (for mye kreftfremkallende stoffer) og de skulle vært tilbake flere ganger etter det og nå igjen i siste kvartal av 24. De har dog ikke kommet Så da er det å vurdere andre slag Disse over er ikke rene røykesluttmedisiner men ser at de med stort hell er brukt som dette tidligere. Nå derimot ser det ikke ut til at det brukes veldig i den retningen så om jeg får noe av dette gjenstår jo å se i morgen Men, jeg lurer på erfaringene dine, du som har eller tidligere har gått på noen av disse. Hvordan er erfaringene dine ifht røykeslutt? Jeg er ikke direkte tykk (BMI 27) men kunne meget vel gått ned 10 kg også og bla Wellbutrin er kjent for å hjelpe med vektnedgang? Jeg er egentlig veldig lite glad i å ta piller av noe slag men er veldig villig til å prøve noen så lenge de kan hjelpe meg med røykslutt og gjerne også vektnedgang- Setter således veldig pris på din erfaring med dette Ps. Jeg lider ikke av depresjon eller andre lign.sykdommer Takk Anonymkode: 4688a...95a Har du prøvd å slutte uten hjelpemidler? Siden du er så opptatt av at du må ha medisiner eller andre hjelpemidler for å greie det. Det kan jo hende du klarer det helt uten også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489411-r%C3%B8ykslutt-din-erfaring-med-bupropionwellbutrinzyban/#findComment-4345367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet søndag kl 21:37 Del Skrevet søndag kl 21:37 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Som er fortsettelse på røykelsluttråden under. Jeg ble anbefalt å be om Wellbutrin av noen og det takker jeg veldig for. Jeg har tidligere lest om disse tablettene over og vil ta en telefon til legen min i morgen for en prat Champix er noe jeg selv ville anbefalt andre og som jeg også har resept liggende på selv. Men disse ble i 21/22 tatt av markedet (for mye kreftfremkallende stoffer) og de skulle vært tilbake flere ganger etter det og nå igjen i siste kvartal av 24. De har dog ikke kommet Så da er det å vurdere andre slag Disse over er ikke rene røykesluttmedisiner men ser at de med stort hell er brukt som dette tidligere. Nå derimot ser det ikke ut til at det brukes veldig i den retningen så om jeg får noe av dette gjenstår jo å se i morgen Men, jeg lurer på erfaringene dine, du som har eller tidligere har gått på noen av disse. Hvordan er erfaringene dine ifht røykeslutt? Jeg er ikke direkte tykk (BMI 27) men kunne meget vel gått ned 10 kg også og bla Wellbutrin er kjent for å hjelpe med vektnedgang? Jeg er egentlig veldig lite glad i å ta piller av noe slag men er veldig villig til å prøve noen så lenge de kan hjelpe meg med røykslutt og gjerne også vektnedgang- Setter således veldig pris på din erfaring med dette Ps. Jeg lider ikke av depresjon eller andre lign.sykdommer Takk Anonymkode: 4688a...95a Kan sterkt anbefale å prøve Wellbutrin såfremt du ikke har en angstlidelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489411-r%C3%B8ykslutt-din-erfaring-med-bupropionwellbutrinzyban/#findComment-4345470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet søndag kl 23:42 Del Skrevet søndag kl 23:42 Jeg har prøvd Wellbutrin mot depresjon. Røykte merkbart mindre da jeg brukte den. Måtte slutte etter kort tid pga. bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489411-r%C3%B8ykslutt-din-erfaring-med-bupropionwellbutrinzyban/#findComment-4345489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.