AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:26 Del Skrevet mandag kl 20:26 Trinity80 skrev (1 time siden): Hvordan i huleste fikk dere denne tråden til å handle om AP og bivirkninger? 😄😄 For å svare TS: man kan oppleve ting som i tillegg til andre belastninger i livet må fikses medikamentelt. Har man kreft, spør man ikke om den og den behandlingen vil hjelpe én. Man bare tar medisinen som er foreslått for å komme seg gjennom. Og da gjerne medikamenter med mange og mye mer alvorlige bivirkninger. Man tester og gir ikke opp. Om du opplever at det er mye å ta tak i livet ditt, i tillegg til angst og depresjon anbefaler jeg sterkt å teste ut medisiner foreslått av din behandler. Noen ganger faller alt det andre på plass nå man selv er i vater😉 Lykker til! Godt sagt, jeg hadde jo ikke tenkt to ganger hadde det vært medisin for noe somatisk. Anonymkode: d18bb...bac 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489414-vil-lykkepiller-hjelpe-meg/page/3/#findComment-4345670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.