krøll9 Skrevet søndag kl 21:12 Del Skrevet søndag kl 21:12 I kveld hadde jeg cirka femten minutter der jeg virkelig slappet av og gjorde noe bare fordi jeg hadde lyst til det. Synes det var så spesiell følelse at jeg vil huske på det. Som regel gjør jeg bare ting som er nyttige eller har å gjøre med barna på noe vis. Det betyr at det kan kjennes hyggelig og det kan oppstå glede av det, på egne eller andres vegne, men jeg gjør aldri noe som ikke blir ansett som produktivt eller viktig for barna osv. i ledige øyeblikk, sett bort fra tid tilbragt med dårlig samvittighet og økt stress på skjerm. Er da jeg tenker jeg slapper av men kjenner ekstra stresset når jeg sløser med tid og slapper egentlig ikke av. Tenderer til å kaste innpå kaffen også eller ta den med rundt. Godkjente aktiviteter: jobbrelatert, studier, husarbeid, aktiviteter med barna. Trening pleide å være det men er det ikke lenger fordi det har for mye å gjøre med egen velvære eller et eller annet. Fy søren så digg det må være å ikke kjenne på stress på den måten jeg gjorde i dag. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489426-f%C3%B8lte-cirka-15-minutter-ro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.