AnonymBruker Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Laks, reker og roastbiff er de beste syns jag. Hvilke liker dere? Anonymkode: e09c4...4d6 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Jeg elsker snitter! Liker laks&eggerøre, reker&majones, roastbiff, egg, skinke&salat +++++++ 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Jeg er ikke begeistret for kald fisk som røkelaks og slikt, men spiser gjerne snitter med roastbiff, skinke, reker... Kalde kokte egg er jeg heller ikke så glad i, de må helst være varme. 0 Siter
laban Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Røkelaks med eggerøre, roastbiff og brie/camembert er mine favoritter. Egentlig liker jeg det meste som ikke ødelegges av masse majones, remulade el.l. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Når det kommer til den slags mat foretrekker jeg koldtbord. Har inntrykk på at det er de samme type selskap det går igjen i. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Laks & eggerøre og kjøttkaker/karbonader med løk er mine favoritter (sistnevnte spesielt hvis de også har sølvløk). 0 Siter
Ekstra Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Worriesome Plenty 2 skrev (15 minutter siden): Når det kommer til den slags mat foretrekker jeg koldtbord. Har inntrykk på at det er de samme type selskap det går igjen i. Koldtbord er jo en helt annen oppdekning enn snitter, som er relativt enkelt. Snitter er ikke min favorittmat, men foretrekker gjerne reker og god ost med tilbehør. 1 Siter
morsan Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar laban skrev (3 timer siden): Røkelaks med eggerøre, roastbiff og brie/camembert er mine favoritter. Egentlig liker jeg det meste som ikke ødelegges av masse majones, remulade el.l. Jeg derimot synes majones og remulade høyner hhv rekene og roastbeefen, som er mine favoritter blant snittene (Sikkert derfor jeg ser ut som jeg gjør.) 0 Siter
laban Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar morsan skrev (46 minutter siden): Jeg derimot synes majones og remulade høyner hhv rekene og roastbeefen, som er mine favoritter blant snittene Det er - særlig i baguetter - misforholdet mellom mengdene som ødelegger mest. Som når det ser ut til å være et rekesmørbrød og egentlig er et majonessmørbrød med reker til pynt. 1 Siter
påskelilje Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar laban skrev (2 minutter siden): Det er - særlig i baguetter - misforholdet mellom mengdene som ødelegger mest. Som når det ser ut til å være et rekesmørbrød og egentlig er et majonessmørbrød med reker til pynt. Haha 😅 Har opplevd noen sånn ja.... 1 Siter
Osten Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Brie, camembert og andre gode oster med druer, paprika og annet snadder. Røkelaks med eggerøre er heller ikke å forakte. 1 Siter
Gjest Adeie Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar 1. Brie med jordbær. 2. Skinkestek med svisker. 3. Laks og eggerøre. 4. Karbonade. 5. Reker. 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar laban skrev (13 timer siden): Røkelaks med eggerøre, roastbiff og brie/camembert er mine favoritter. Egentlig liker jeg det meste som ikke ødelegges av masse majones, remulade el.l. Ikke akkurat snitter, men jeg har fått servert salt kjeks med brie og litt honning (tror det var en spesiell honning) Det var iallefall innmari godt 😋 Av snitter så liker jeg best røkelaks med eggerøre og roastbiff 😋 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.