Gå til innhold

Hvilke snitter liker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (15 minutter siden):

Når det kommer til den slags mat foretrekker jeg koldtbord. Har inntrykk på at det er de samme type selskap det går igjen i. 

Koldtbord er jo en helt annen oppdekning enn snitter, som er relativt enkelt.

Snitter er ikke min favorittmat, men foretrekker gjerne reker og god ost med tilbehør.

laban skrev (3 timer siden):

Røkelaks med eggerøre, roastbiff og brie/camembert er mine favoritter. Egentlig liker jeg det meste som ikke ødelegges av masse majones, remulade el.l. 

Jeg derimot synes majones og remulade høyner hhv rekene og roastbeefen, som er mine favoritter blant snittene :) (Sikkert derfor jeg ser ut som jeg gjør.) 

morsan skrev (46 minutter siden):

Jeg derimot synes majones og remulade høyner hhv rekene og roastbeefen, som er mine favoritter blant snittene :) 

Det er - særlig i baguetter - misforholdet mellom mengdene som ødelegger mest. Som når det ser ut til å være et rekesmørbrød og egentlig er et majonessmørbrød med reker til pynt. 

påskelilje
laban skrev (2 minutter siden):

Det er - særlig i baguetter - misforholdet mellom mengdene som ødelegger mest. Som når det ser ut til å være et rekesmørbrød og egentlig er et majonessmørbrød med reker til pynt. 

Haha 😅 Har opplevd noen sånn ja.... 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...