Gå til innhold

Tom for medisin...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja. Hvis det bare er litt glemsel i all hast så forstår jeg det. Det får gå. Men har sterk mistanke om at resepten ble avslått (for den ble sett og besvart på et vis...) fordi den skal seponeres. Blir ikke imponert over meg selv jeg heller men vil ikke gå til samtale mer hvis det er sånn at behandler bare seponerer uten nedtrapping eller forvarsel. Får håpe det er en misforståelse men tror kanskje ikke det. 

Anonymkode: 4d9a2...475

Den eneste måten å finne ut av dette på er jo å møte opp til timen.

Fortsetter under...

Jeg fikk ny resept i kveld + for to måneder istedenfor en. Takk for tips herfra! (Hadde sitert 118 svar men alt forsvant da jeg byttet side i tråden:p) 

Legen mente å ha svart her om dagen. Det var jo "aktive resepter" på HelseNorge og apoteket ikke enig i, men nå ordnet det seg til slutt. Da har jeg gått glipp av to doser og tar igjen som normalt på dag 3 i morgen kveld. Rekker ikke før kvelden men har vært heldig og merker ingen bivirkninger, i motsetning til sist da det skjedde raskt. 

Timen på dps i dag ble forresten avlyst fra behandlers side av andre årsaker. Det var bra siden jeg ikke hadde fått med meg et møte på jobb til samme tid... 

Ikke alle er enige i holdninger, valg man tar, måten man tenker på osv. Men det er ok. Fikk luftet tankene og var ikke alene med ideen om den seponeringen. Er jo heldigvis bare denne eksklusive klubben her som får innblikk i hvor mye storm i et vannglass jeg kan lage for meg selv ;) takk for praten. 

Hilsen Krøll som ikke føler for anonymitet i dag. 

Annonse

Trinity80
krøll9 skrev (1 time siden):

Jeg fikk ny resept i kveld + for to måneder istedenfor en. Takk for tips herfra! (Hadde sitert 118 svar men alt forsvant da jeg byttet side i tråden:p) 

Legen mente å ha svart her om dagen. Det var jo "aktive resepter" på HelseNorge og apoteket ikke enig i, men nå ordnet det seg til slutt. Da har jeg gått glipp av to doser og tar igjen som normalt på dag 3 i morgen kveld. Rekker ikke før kvelden men har vært heldig og merker ingen bivirkninger, i motsetning til sist da det skjedde raskt. 

Timen på dps i dag ble forresten avlyst fra behandlers side av andre årsaker. Det var bra siden jeg ikke hadde fått med meg et møte på jobb til samme tid... 

Ikke alle er enige i holdninger, valg man tar, måten man tenker på osv. Men det er ok. Fikk luftet tankene og var ikke alene med ideen om den seponeringen. Er jo heldigvis bare denne eksklusive klubben her som får innblikk i hvor mye storm i et vannglass jeg kan lage for meg selv ;) takk for praten. 

Hilsen Krøll som ikke føler for anonymitet i dag. 

Så bra det ordnet seg med det eller det andre! Og fint å se at man egentlig ikke trenger å være Anonym, når man egentlig er anonym uansett. If you catch my drift😉

Hentet ut nye medisiner i dag. Men har ikke tatt dem ennå. Nå som jeg kom meg gjennom denne seponeringen uten bivirkninger, er det helt dust å tenke at det er en anledning til å prøve seg uten allikevel? Virker jo kanskje ulogisk mtp at jeg var SÅ bekymret for om jeg ikke fikk resepten, om jeg kom til å få symptomer osv. Men så skjedde ingenting. Nå har jeg jo egentlig seponert. Har resepten og medisinene men så er jeg jo over den eventuelle bøyen en seponering KAN innebære. Nå starter jeg egentlig opp på nytt mtp halveringstid osv. så i skrivende minutt tenker jeg å rett og slett la være og starte opp igjen hvis jeg får depresjonssymptomer igjen. Jobben er i grunnen allerede gjorde. Er så frem og tilbake at jeg blir matt selv, men nå tenke rjeg å se an et par døgn til allikevel. Faktisk så kjenner jeg meg bare litt mer hektisk/energisk hvis jeg i det hele tatt kan sette fingeren på noen endring at all. Helt dust? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...