Gå til innhold

Hvordan klare å styre unna cravings?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
Everybody skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er du sulten?

Er helt stressa opp døgnet rundt. Dtarter dagen med å spise sunt, og har mange slike dager. Men, noen dager klarer jeg det bare ikke - som i dag. Og alt legger seg rett på. Føler meg fanger i et helvete. Jeg er blitt så ekstremt sulten pga sv hormoner som raser rundt i kroppen. 

Jeg sluttet på dps, de skjønte meg inne og ville kun tilby meg abtipsykotika. 

Ikke bare nok med at jeg legger på meg, så fungerer ikke hodet mer- følelsene mine er borte vekk. 

Å gå seg ut å få en tur luft funker ikke. Jeg er skremt av andre mennesker, har angst/stress. 

Jeg er ensom

snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden):

Er helt stressa opp døgnet rundt. Dtarter dagen med å spise sunt, og har mange slike dager. Men, noen dager klarer jeg det bare ikke - som i dag. Og alt legger seg rett på. Føler meg fanger i et helvete. Jeg er blitt så ekstremt sulten pga sv hormoner som raser rundt i kroppen. 

Jeg sluttet på dps, de skjønte meg inne og ville kun tilby meg abtipsykotika. 

Ikke bare nok med at jeg legger på meg, så fungerer ikke hodet mer- følelsene mine er borte vekk. 

Å gå seg ut å få en tur luft funker ikke. Jeg er skremt av andre mennesker, har angst/stress. 

Jeg er ensom

Så du tar ingen medisiner?

Annonse

Har du fått konstantert høye verdier av kortisol av legen? Har du fått bekreftet at du har "hormoner som raser rundt i kroppen", hva nå enn det vil si?

Du bør ta kontakt med legen for å få bekreftet/avkreftet de somatiske tingene som kortisol og hormoner. Deretter bør du ta kontakt med DPS igjen for å få hjelp.

Eller så kan du la være å gjøre noen av delene og bare fortsette å ha det slik du har det nå, for det ser ikke ut til at du klarer å komme deg ut av dette selv.

snusmumeriken96
Vhanja skrev (6 timer siden):

Har du fått konstantert høye verdier av kortisol av legen? Har du fått bekreftet at du har "hormoner som raser rundt i kroppen", hva nå enn det vil si?

Du bør ta kontakt med legen for å få bekreftet/avkreftet de somatiske tingene som kortisol og hormoner. Deretter bør du ta kontakt med DPS igjen for å få hjelp.

Eller så kan du la være å gjøre noen av delene og bare fortsette å ha det slik du har det nå, for det ser ikke ut til at du klarer å komme deg ut av dette selv.

Dps ville ikke hjelpe meg, fikk avskag på dps almenn. Ebesre tilbudet mitt er psykosepokiklinikken - der de IKKe gir meg ad. 

Har tenkt på å dra til legen. Men synes i grunn det er gekdig ubehagelig. 

snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Dps ville ikke hjelpe meg, fikk avskag på dps almenn. Ebesre tilbudet mitt er psykosepokiklinikken - der de IKKe gir meg ad. 

Har tenkt på å dra til legen. Men synes i grunn det er gekdig ubehagelig. 

Hvis du ikke klarer å løse dette selv og ikke vil be om hjelp, hvilke alternativer har du igjen da?

Det er ubehagelig å jobbe med seg selv når man har psykologiske utfordringer. Du slipper ikke unna det ubehaget uansett om du vil bli bedre, du må jobbe deg gjennom det.

Så du må nesten kjenne på om ubehaget slik du har det nå er større enn ubehaget med å oppsøke legen.

Endret av Vhanja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...