Gå til innhold

Hvor farlig er det å misse en dose Leponex?

Anbefalte innlegg

I går oppdaget sykehuset at de ikke hadde Leponex. Men jeg hadde med meg en dose i fall dette skulle oppstå. Så de skulle bestille til i kveld. 

Dette har de ikke gjort og det oppdaget jeg flest nå da jeg ba om kveldsmedisin og etter mase leting oppdaget de at de ikke har. 

De skal prøve å finne. 

Men hvor farlig er det om de ikke får tak i? 

Synes dette var uprofesjonelt av det. Jeg var tydelig i går på at jeg IKKE kan misse en eneste en dose. 

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker

I felleskatalogen står det at du skal kontakte lege om det er lenger enn 48 timer siden sist du tok, så helt krise er det vel ikke å miste en dose? Men skal ikke si for sikkert, håper du får svar med noen med virkelig har peiling.

Anonymkode: e9678...a1a

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

I felleskatalogen står det at du skal kontakte lege om det er lenger enn 48 timer siden sist du tok, så helt krise er det vel ikke å miste en dose? Men skal ikke si for sikkert, håper du får svar med noen med virkelig har peiling.

Anonymkode: e9678...a1a

Okei. Det er i hvertfall bra. Det dumme er jo at apoteket er jo stengt i morgen. Så de er avhengig av å finne en avdeling på dette somatiske sykehuset som har. 

Glitter skrev (6 minutter siden):

Okei. Det er i hvertfall bra. Det dumme er jo at apoteket er jo stengt i morgen. Så de er avhengig av å finne en avdeling på dette somatiske sykehuset som har. 

Er apoteket stengt på en lørdag?  Ingen andre avdelinger der som har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...