Gå til innhold

Bli ikke med ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Et godt tips fra meg. Når ting skjer rundt dere, skuffelser, andre blir lei seg, barn som raser når de ikke får det som de vil eller sliter med noe. 

Ikke bli med de ned i dypet. Hold det på midten mentalt. Vær sterkere klokere og større. Dette er vanskelig, men det må jobbes med. Mitt barn har slitt og når barnet mitt går ned har jeg lært meg å ikke gå ned sammen med barnet, men holder meg oppe og er den stødige som tåler både barnets nedturer, og må tåle at barnet er sur på deg og alle. Barn får melt down, de får utbrudd men ikke bli med de ned på deres nivå. Det er vanskelig, men øv! Da får du det bedre, og barnet ser at de ikke kan styre alt. Det er normalt at barn legger seg ned i trass, mor føler seg flau i butikken, og blir på gråten når hun kommer seg i bilen. Ikke bli det. Dette er normalt, 

får du avslag på en søknad, tenk at det var synd og sørg over det i 15 min, så er du ferdig. Livet går videre. Ikke dyrk og begynn å tenke at du ikke kje får til noe osv. ta kontroll på eget hode og stol på deg selv 

Anonymkode: 6570e...fd4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489516-bli-ikke-med-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...