Gå til innhold

Effexor oppstart, er oppstarts bivirkninger

Anbefalte innlegg

Har sittet på gjerdet lenge og gruet meg til oppstart p.g.a tidligere erfaringer med slike medisiner, men skjønner at jeg trenger medisinering nå. 
Psykologen sa at mange måtte slutte p.g.a ekstrem svetting. Uansett, trapper sakte opp og er bare på 1/3 av 37.5mg og syntes jeg svetter mer og merker magen er urolig. 
Dette er vel bare psykisk og ikke noe med medisinen og gjøre? Har jo gått å gruet meg for bivirkninger i lang tid, skjønner jo at dette er lite gunstig. 

Fortsetter under...

Er nok psykisk da ja.

Startet rett på 75mg, svettet litt mer på føtter og hender.

Er nå på 225mg for angst. Svetter mer enn før, men såpass lite at det ikke er nevneverdig egentlig. Og jeg vet ikke om det kommer av efexor eller overgangsalder. 

Anonymkode: ceb3a...6b0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...