Gjest Emoji Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Hva gjør du, både i helger og ukedager, for å komme deg litt ut av huset og få litt energi? 0 Siter
Gjest Emoji Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar (endret) Den forsvunne diamanten skrev (16 minutter siden): I dag svømte jeg🥰 Det er faktisk noe jeg også liker veldig godt, og det ville også vært god trening - men det å kle av seg foran andre/i fellesdusjer er det som hindrer meg.. Endret 11. januar av Emoji 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Emoji skrev (2 timer siden): Hva gjør du, både i helger og ukedager, for å komme deg litt ut av huset og få litt energi? Jeg liker lange gåturer og prøver å gå på litt i motbakker, slik at jeg blir andpusten. Nå for tiden med brodder. Blir sterkere i beina og får bedre kondis. Dermed får man mer energi også. Jeg liker også å gå på ski. Det beste med begge deler er jo å komme inn i varmen etterpå og kjenne på den gode samvittigheten. Det er bra for både fysikken og psyken. 0 Siter
påskelilje Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Synger! I dag har jeg sunget med koret på gudstjeneste i kirka her. Får masse energi av det! Liker også å være ute i frisk luft. Var på skitur i går. Mulig det blir en liten tur i dag og. 1 Siter
Gjest lavender Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Gåturer gir meg som oftest mer energi. Er ekstra glad i å gå langs sjøen, det er noe ekstra fint med å høre sjøen og bølgene 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.