stjernestøv Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar kan alimemazin gjøre at man blir anspent i hele kroppen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar nachnoo skrev (21 minutter siden): Nei. Ok, takk. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Jeg føler meg helt fin selv om jeg bruker den. Har ikke den hangover av den som mange nevner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar Glitter skrev (1 time siden): Jeg føler meg helt fin selv om jeg bruker den. Har ikke den hangover av den som mange nevner. Ok, takk. Men hva kan anspenthet i hele kroppen komme av? han jobber som helsefagarbeider, han var forkjølet også og så kom den anspentheten. har hatt det før og vært til lege med det men ingen hjelp å få. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ok, takk. Men hva kan anspenthet i hele kroppen komme av? han jobber som helsefagarbeider, han var forkjølet også og så kom den anspentheten. har hatt det før og vært til lege med det men ingen hjelp å få. At han rett og slett ikke klarer å slappe helt av etter sykdommen. Anspenthet må man nok gjøre noe med selv, hva skulle leger gjøre det? Varm lang dusj, varme bad etc. Anonymkode: e0674...659 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. januar Forfatter Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At han rett og slett ikke klarer å slappe helt av etter sykdommen. Anspenthet må man nok gjøre noe med selv, hva skulle leger gjøre det? Varm lang dusj, varme bad etc. Anonymkode: e0674...659 ja mulig det, han hadde det i åtte måneder en gang. Tenkte legen kunne skrive ut noe muskelavslappende jeg da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar stjernestøv skrev (14 minutter siden): ja mulig det, han hadde det i åtte måneder en gang. Tenkte legen kunne skrive ut noe muskelavslappende jeg da. Slike preparater bør brukes med omhu. Anonymkode: e0674...659 0 Siter