Gå til innhold

Til dere som stemmer politisk for å "redde kloden" etc, med økte kostnader for de fattige...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kostnader opp, igjen, for vi skal redde kloden, denne gangen på søppelfronten

https://dinside.dagbladet.no/bolig/tordner-mot-nye-avgifter-krevende/82491720

Tenker dere noen ganger over de på bunnen i samfunnet, som ikke har råd til å redde kloden? Eller er det bare søppelfolk synes dere? Forklar logikken og hva tror dere dette gjør med samfunnet, når de på bunn møter dette tilbake fra storsamfunnet ?

Kjør diskusjon !

Anonymkode: d6e66...008

Fortsetter under...

AnonymBruker

I Norge har vi ikke en bunn. Her dør du ikke av sult. Du har klær på kroppen.

Er selv ufør, men herregud hvor heldig jeg er som bor i et land der jeg kan få det, og leve. Vi vet faktisk ikke h or heldige vi er. En gjeng sytere.

Anonymkode: f0ca9...4f8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I Norge har vi ikke en bunn. Her dør du ikke av sult. Du har klær på kroppen.

Er selv ufør, men herregud hvor heldig jeg er som bor i et land der jeg kan få det, og leve. Vi vet faktisk ikke h or heldige vi er. En gjeng sytere.

Så du mener kostnadene bare kan gå til uendelig, fordi vi ikke dør av sult ? Da syter en ? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du mener kostnadene bare kan gå til uendelig, fordi vi ikke dør av sult ? Da syter en ? 

Når man nevner søppelfolk og bunnen, ja da er det syteinnlegg.

Ditt innlegg ga meg ikke lyst til å diskutere noe enn å påpeke at vi er heldige her til lands.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ditt innlegg ga meg ikke lyst til å diskutere noe enn å påpeke at vi er heldige her til lands.

Haha det skjønner jeg godt

Kjedelig å bli tatt i ens uforsvarlige handlinger og valg, men du får bare ha nye kaffemøter med andre fine fruer, de fattige kan en holde seg unna og sålenge en ikke ser dem forsvinner dem, noe sånt. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Haha det skjønner jeg godt

Kjedelig å bli tatt i ens uforsvarlige handlinger og valg, men du får bare ha nye kaffemøter med andre fine fruer, de fattige kan en holde seg unna og sålenge en ikke ser dem forsvinner dem, noe sånt. 

Som gammel helsefagarbeider som nå er ufør takker jeg deg for å tråkke i den fella det er å tro jeg er fin frue. 

Men klart trist å cærw bitter på de som har mer som du tydeligvis gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...