Gå til innhold

Antipsykotika man ikke blir en feit julegris av

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan noen liste opp? Og gjerne del erfaringen din med de forskjellige

Anonymkode: 2568d...727

Minner meg om en som sa "Ta antipsykotika og bli en kalkun".

Jeg la ikke på meg da jeg tok zeldox og abilify men de funket ikke, resten har jeg lagt på meg av. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og det er ikke antipsykotisk dose. 

Hvor lenge har du prøvd den da? Må nesten la det gå ett par mnd før bivirkninger trer tilbake.

Anonymkode: 0b679...78e

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor lenge har du prøvd den da? Må nesten la det gå ett par mnd før bivirkninger trer tilbake.

Jeg har tatt 25mg truxal hver eneste kveld før leggetid i 2år. Virkningen er jeg helt sikker på at ute av kroppen dagen etter. Jeg merker ingen antipsykotisk effekt dagen etter. 25mg er heller ikke meningen å være antipsykotisk. 

AnonymBruker
lavender skrev (9 minutter siden):

Det stemmer at diagnosen ble endret til bipolar, men har fortsatt hatt psykose etter det.

Funker nok bra på bipolar, men ikke psykose eller schizofreni. Det har jeg lest mange sier. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Funker nok bra på bipolar, men ikke psykose eller schizofreni. Det har jeg lest mange sier. 

Den har fungert mot psykose for min del i alle fall. Men jeg har også hørt at for enkelte så fungerer den ikke eller ikke like bra.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den er for de med schizofreni, står tydelig og klart på felleskatalogen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Den er for de med schizofreni, står tydelig og klart på felleskatalogen.

Betyr ikke at den faktisk er særlig effektiv mot schizofreni. 

Det står også at den brukes mot bipolar. Det har jeg mer tro på at den kan funke på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...