Gå til innhold

Irriterende bruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var på et Nok senter for over 10 år siden. Senter mot seksuelle overgrep. Gikk der i noen år, og ble litt kjent med andre brukere. Hun ene brukeren la meg til på fb. Dette er ei dame som er ufør og vier hele livet sitt til dette senteret. Deltar på alt som er der av aktiviteter og turer, til måltider og samtaler. Hun har vært bruker der i 20 år minst. 
Hun sender meg stadig meldinger og minner på kurskveld på Nok.  Som at det er en arbeidsplass liksom. Husk kurskveld, husk turdag. Her en dag skrev jeg til henne at jeg hadde kontakt med Nok for over 10 år siden, og er ferdig med problematikken og gått videre. Jeg er ikke interessert i å høre om seksuelle overgrep i alle variasjoner og reise timesvis til disse kursene når jeg er ferdig med det og lagt det bak meg. 
Hun mener det er viktig med slike kurs og spesielt jeg som jobber med mennesker. Jeg sa at jeg har de kursene og den kunnskapen jeg har som er relevant for min jobb. Og jeg deltar på de kursene jeg er satt opp  til gjennom min arv giver. Jeg har gått videre i livet og er happy med det. 
Hun kom aldri til å slutte å kjempe og deltar på alt som er av kurs… for hvem? Hun sitter hjemme ufør? Hun nekter å slippe tak og komme seg videre. Dette er identiteten hennes. Jeg ba henne ikke kontakte meg igjen og slettet henne fra fb. 
hvis hun vil dvele med dette hele livet sitt så er det opp til henne, men la for guds skyld andre folk bruke Nok senteret når de har behov for det, og komme seg videre i livet 

Anonymkode: 93af3...4a8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489551-irriterende-bruker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutes ago, AnonymBruker said:

Var på et Nok senter for over 10 år siden. Senter mot seksuelle overgrep. Gikk der i noen år, og ble litt kjent med andre brukere. Hun ene brukeren la meg til på fb. Dette er ei dame som er ufør og vier hele livet sitt til dette senteret. Deltar på alt som er der av aktiviteter og turer, til måltider og samtaler. Hun har vært bruker der i 20 år minst. 
Hun sender meg stadig meldinger og minner på kurskveld på Nok.  Som at det er en arbeidsplass liksom. Husk kurskveld, husk turdag. Her en dag skrev jeg til henne at jeg hadde kontakt med Nok for over 10 år siden, og er ferdig med problematikken og gått videre. Jeg er ikke interessert i å høre om seksuelle overgrep i alle variasjoner og reise timesvis til disse kursene når jeg er ferdig med det og lagt det bak meg. 
Hun mener det er viktig med slike kurs og spesielt jeg som jobber med mennesker. Jeg sa at jeg har de kursene og den kunnskapen jeg har som er relevant for min jobb. Og jeg deltar på de kursene jeg er satt opp  til gjennom min arv giver. Jeg har gått videre i livet og er happy med det. 
Hun kom aldri til å slutte å kjempe og deltar på alt som er av kurs… for hvem? Hun sitter hjemme ufør? Hun nekter å slippe tak og komme seg videre. Dette er identiteten hennes. Jeg ba henne ikke kontakte meg igjen og slettet henne fra fb. 
hvis hun vil dvele med dette hele livet sitt så er det opp til henne, men la for guds skyld andre folk bruke Nok senteret når de har behov for det, og komme seg videre i livet 

Den er grei. Og hva skal vi bidra med her? Virker som du har løst situasjonen akkurat slik jeg ville gjort det. 

Anonymkode: 7a7ff...1cd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489551-irriterende-bruker/#findComment-4346849
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du har slettet henne og dermed så burde alt vært greit, men det ser det jo ikke ut til at det for deg. Hva vil du med dette innlegget ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489551-irriterende-bruker/#findComment-4346850
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...