Gå til innhold

Klarer du å leve uten forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville slitt med det hvis jeg var ung. Men det er anderledes nå når jeg er eldre. Jeg klarer fint å ha et bra liv uten et forhold. Jeg savner et forhold, men jeg kan leve fint liv uten. 

Anonymkode: faf8d...c32

AnonymBruker
Skrevet

Som ung var jeg 7 år uten forhold/sex. Hadde ikke tanke på forhold/mann da. Så det går nok fint.

Anonymkode: 86e8f...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe valg. Er sær, stygg og ufør.

Anonymkode: 3594c...f32

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg har vært singel lenge, og har ikke planer om noe forhold. 

emilie321
Skrevet

Jeg har også vært singel lenge og har tenkt å forbli det. Hvis det formodentlig skulle dukke opp en kjekk kar, så skulle vi bodd hver for oss. 

Skrevet (endret)

Jeg er ikke singel, men har vært det 2x12 år tidligere.  Og sa som @emilie321at jeg skulle aldri bo sammen med noen igjen.  Men så traff jeg mannen og vi har vært sammen i tretten å år og vi har det fint sammen.

Endret av Dorthe
Drømmeautomat
Skrevet
emilie321 skrev (6 timer siden):

Jeg har også vært singel lenge og har tenkt å forbli det. Hvis det formodentlig skulle dukke opp en kjekk kar, så skulle vi bodd hver for oss. 

Jeg har heller ikke lyst å bo sammen med noen igjen. Tror faktisk flere forhold kunne vært redda/vart lengre om folk ikke flytta sammen.

emilie321
Skrevet
Drømmeautomat skrev (6 minutter siden):

Jeg har heller ikke lyst å bo sammen med noen igjen. Tror faktisk flere forhold kunne vært redda/vart lengre om folk ikke flytta sammen.

Ja, for noen så er det en fin løsning. 

AnonymBruker
Skrevet

Går veldig bra uten forhold. 

Anonymkode: 4ecfa...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Ja klarer meg helt fint uten forhold. 

Anonymkode: 297fe...6da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...