AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Jeg ville slitt med det hvis jeg var ung. Men det er anderledes nå når jeg er eldre. Jeg klarer fint å ha et bra liv uten et forhold. Jeg savner et forhold, men jeg kan leve fint liv uten. Anonymkode: faf8d...c32 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Som ung var jeg 7 år uten forhold/sex. Hadde ikke tanke på forhold/mann da. Så det går nok fint. Anonymkode: 86e8f...3d0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Har ikke noe valg. Er sær, stygg og ufør. Anonymkode: 3594c...f32 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg har vært singel lenge, og har ikke planer om noe forhold. 0 Siter
emilie321 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg har også vært singel lenge og har tenkt å forbli det. Hvis det formodentlig skulle dukke opp en kjekk kar, så skulle vi bodd hver for oss. 2 Siter
Dorthe Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar (endret) Jeg er ikke singel, men har vært det 2x12 år tidligere. Og sa som @emilie321at jeg skulle aldri bo sammen med noen igjen. Men så traff jeg mannen og vi har vært sammen i tretten å år og vi har det fint sammen. Endret 13. januar av Dorthe 4 Siter
Drømmeautomat Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar emilie321 skrev (6 timer siden): Jeg har også vært singel lenge og har tenkt å forbli det. Hvis det formodentlig skulle dukke opp en kjekk kar, så skulle vi bodd hver for oss. Jeg har heller ikke lyst å bo sammen med noen igjen. Tror faktisk flere forhold kunne vært redda/vart lengre om folk ikke flytta sammen. 2 Siter
emilie321 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Drømmeautomat skrev (6 minutter siden): Jeg har heller ikke lyst å bo sammen med noen igjen. Tror faktisk flere forhold kunne vært redda/vart lengre om folk ikke flytta sammen. Ja, for noen så er det en fin løsning. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Går veldig bra uten forhold. Anonymkode: 4ecfa...3a7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Ja klarer meg helt fint uten forhold. Anonymkode: 297fe...6da 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.