nachnoo Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/JbqyjR/hvorfor-faar-vi-saa-lite-ut-av-pengene-i-norsk-psykiatri-fem-forslag-til-forbedring Disse forslagene er helt i tråd med mine erfaringer fra norsk psykiatri. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Kan ikke si meg enig i alt der altså. Som en med alvorlig psykisk lidelse som aldri har ruset seg, som jobber hardt for å holde meg oppegående, så trenger jeg den hjelpen jeg trenger når ting butter skikkelig for å holde meg oppe. Bare fordi jeg er flink pasient så skal jeg da ikke straffes. Anonymkode: 156f3...e68 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Til punkt 1 vil jeg kommentere at med tanke på hva slags konsekvenser upresis journalføring har ført til tidligere, skulle det bare mangle at ikke kravene til dokumentasjon er skjerpet inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.