Den forsvunne diamanten Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Legen mer jeg er så hyper jeg ikke trenger det lenger? Det er gøy det men kan jeg få sånn seponeringegreier? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Tvilsomt du merker story når du er hypoman uansett. Anonymkode: 482d0...db3 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar På Cipralex og lignende skulle man i alle fall trappe ned for å unngå seponeringssymptomer. Har ikke å gjøre med at man kan bli deprimert, men at du kan bli svimmel o.l. Jeg slutta brått og fikk skikkelig "brain zaps". 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Jeg vil tenke at siden du har en uønsket virkning av medisinen, er det greit å seponere den. Om du er i tvil, ta kontakt med legen igjen... Jeg vet selv hva jeg hadde valgt, om jeg måtte velge... Håper du får nødvendig støtte og oppfølgning. 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar Eva Sofie skrev (9 timer siden): Jeg vil tenke at siden du har en uønsket virkning av medisinen, er det greit å seponere den. Om du er i tvil, ta kontakt med legen igjen... Jeg vet selv hva jeg hadde valgt, om jeg måtte velge... Håper du får nødvendig støtte og oppfølgning. Hmm er du mystisk i dag? Hva hadde du valgt? Mener du det er best å ta den selv om legen sa jeg ikke skulle? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 15.42): Tvilsomt du merker story når du er hypoman uansett. Anonymkode: 482d0...db3 Har ikke merket noe bare at jeg ikke spyr når jeg tar den. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Den forsvunne diamanten skrev (13 timer siden): Hmm er du mystisk i dag? Hva hadde du valgt? Mener du det er best å ta den selv om legen sa jeg ikke skulle? Det var kanskje litt upresist formulert, ja... I klartekst: Jeg vet selv at jeg ville ha fulgt legens råd. Det er det beste å gjøre, men forstår at det kan virke lite fristende å skulle få slutt på manien mens den pågår. Vi tar ofte avgjørelser basert på følelser. Som ordtaket sier: "Etter den søte kløe, kommer den bitre svie..." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.