Gå til innhold

Valium istedenfor sobril

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har stått på Sobril som jeg tar noen ganger i uka i noen år nå. Jeg kunne tenkt meg å bytte til Valium. For jeg går med angst og mørke tanker nesten konstant. Det hører med til historien at jeg har tatt for mye Sobril ved høy angst i noen tilfeller. Derfor har jeg medisinutlevering. Men legen vil ikke skrive ut valium til meg, selv om jeg da ville fått det utlevert. Den største grunnen til at jeg vil prøve valium er at den funker fortere og virkningen varer lengre. Vil bare ha ro i hodet. Er jeg helt på bærtur? Jeg har spurt om en gang i uka og at jeg kunne fått Sobril de to resterende dagene. 

Håper ikke dette innlegget er ulovlig på noe vis🙈

Anonymkode: ed67f...c6d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489575-valium-istedenfor-sobril/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har nok for høyt forbruk av b-preperater. Siden sobril ikke virker kan du jo bare la være å få den, og deretter spørre om valium når du er avvent sobril.

Anonymkode: 9f620...dd2

Ja, men tror du at sannsynligheten for at jeg får den da er større?

Annonse

AnonymBruker

Det er jo slik at ulike medikamenter virker forskjellig på forskjellige mennesker. Jeg har prøvd sobril, men merket ikke noenting av den. Men bruker valium ved behov. Legen er redd for at du skal få et rus problem med pillene, derfor han ikke vil gi deg valium. Hør om du kan få prøve lyrica? kanskje han godtar å skrive den ut.

Anonymkode: 7d6ae...6da

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg har stått på Sobril som jeg tar noen ganger i uka i noen år nå. Jeg kunne tenkt meg å bytte til Valium. For jeg går med angst og mørke tanker nesten konstant. Det hører med til historien at jeg har tatt for mye Sobril ved høy angst i noen tilfeller. Derfor har jeg medisinutlevering. Men legen vil ikke skrive ut valium til meg, selv om jeg da ville fått det utlevert. Den største grunnen til at jeg vil prøve valium er at den funker fortere og virkningen varer lengre. Vil bare ha ro i hodet. Er jeg helt på bærtur? Jeg har spurt om en gang i uka og at jeg kunne fått Sobril de to resterende dagene. 

Håper ikke dette innlegget er ulovlig på noe vis🙈

Og ja valium er en mye bedre medisin mot angst og uro enn sobril. Den virker jo på hele systemet vårt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Og ja valium er en mye bedre medisin mot angst og uro enn sobril. Den virker jo på hele systemet vårt.

Så er det dwt faktumet da, at vi bør stå i litt ubehag. Medisinere alt bort gjør jo at man da ikke hjelper seg selv ut av angsten.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så er det dwt faktumet da, at vi bør stå i litt ubehag. Medisinere alt bort gjør jo at man da ikke hjelper seg selv ut av angsten.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo slik at ulike medikamenter virker forskjellig på forskjellige mennesker. Jeg har prøvd sobril, men merket ikke noenting av den. Men bruker valium ved behov. Legen er redd for at du skal få et rus problem med pillene, derfor han ikke vil gi deg valium. Hør om du kan få prøve lyrica? kanskje han godtar å skrive den ut.

Ja, ingen reagerer likt på medisiner. Ja, det forstår jeg. Varer Lyrica lengre enn Sobril?  Hvordan fungerer den? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...