stjernestøv Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Sykepleieren trodde det med søvnløshet hadde med schizoaffektiv å gjøre, at jeg svinger. Det kan jo stemme for jeg svingte jo med søvnen før og men da ble jeg jo hyper, blir ikke det nå. det kunne ha med alder å gjøre. Kan stemme det for mine to venner med bp sliter med det samme, altså sover sover ikke osv. Eller hva tror dere? Hva mener du @nachnoo? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar Får vel stole på det han sier i grunn.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar stjernestøv skrev (23 minutter siden): Sykepleieren trodde det med søvnløshet hadde med schizoaffektiv å gjøre, at jeg svinger. Det kan jo stemme for jeg svingte jo med søvnen før og men da ble jeg jo hyper, blir ikke det nå. det kunne ha med alder å gjøre. Kan stemme det for mine to venner med bp sliter med det samme, altså sover sover ikke osv. Eller hva tror dere? Hva mener du @nachnoo? Annenhver natt? Anonymkode: 90d84...3de 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Annenhver natt? Anonymkode: 90d84...3de har vært det de siste ukene men fikk sove seks netter i strekk nå, våknet ett i natt. Får ikke håpe det er påan igjen. for å ikke å snakke om måneder, uff. Endret 15. januar av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Man må også ta i betraktning det at man er ufør. Som ufør sliter man seg mindre ut og dermed vil nok kroppen ikke trenger like mye søvn. Selv har jeg BP og alltid hatt insomnia. Noen perioder er bedre enn andre. Anonymkode: 44b53...69f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Man må også ta i betraktning det at man er ufør. Som ufør sliter man seg mindre ut og dermed vil nok kroppen ikke trenger like mye søvn. Selv har jeg BP og alltid hatt insomnia. Noen perioder er bedre enn andre. Anonymkode: 44b53...69f ok. Ja er jo ufør. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man må også ta i betraktning det at man er ufør. Som ufør sliter man seg mindre ut og dermed vil nok kroppen ikke trenger like mye søvn. Selv har jeg BP og alltid hatt insomnia. Noen perioder er bedre enn andre. Anonymkode: 44b53...69f Men jeg har alltid trengt mye søvn da. Tror ikke det har noe med at jeg er ufør å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.